Miten integroida C -sovelluksia PLI kanssa nc-verilog

N

nix_24

Guest
Hei

Ole hyvä ja auta elobrating yksityiskohtia, miten integraatio C -sovelluksen ja PLI käyttää NC-verilog.Olen kokeillut kaikkia mainittuja toimenpiteitä varten, mutta Saan elobration virheitä

Terveisin
NIX

Hei,
2 Quick ehdotuksia:

1.Mikä on tarkka virhe?Tiesitkö asettaa LD_LIBRARY_PATH oikein?
2.Kokeile soittamalla CDN tuki - Uskon, että se on paras vaihtoehto.

(Ja jos löytyy ratkaisu CDN siitä, että voisitteko ystävällisesti valistaa meitä täällä?)

Terveisin
Ajeetha
www.noveldv.com

Hi ajeetha

Tein molemmat tehtävät u mainittu.

to elobrate enemmän Minulla oli usercode. cc tiedosto CPP.Tehdä yhdistää C yhdistää u oli asettaa tiettyjä envs in ur tehdä tiedostoon.En!

sitten shared library ". joten" on luotu laatimisen jälkeen on tehty GCC.Tätä kirjastoa, jossa Saan virheen elobration vaiheessa todetaan, että ei voi ladata kirjastoon ..

Otin yhteyttä CDN nekin r mokasin ja he sanovat sen pitäisi toimia acc.mitä ne oli kirjoitettu docs.

Siksi olen hakee apua somebdy kuka on yrittänyt tätä nc-sim voi kertoa sen minulle yksityiskohtaisesti

terveisin
NIX

Tarvitsemme lisätietoja!Viz.mikä versio nc_sim ur käyttäen, millä alustalla.Voitko
Lataa ur C -sovelluksen ja suorittaa komentosarjoja täällä?

Hei

Olen työskennellyt Unix 32 bittinen, ja lataamalla tarbol hyvin yleinen esimerkki.U näkee virheitä lokitiedoston ja Makfile on jonkin verran laskeva noin mieleen C -sovellusten plz katso, jos olisin jäänyt jokin sen osa

Terveisin
NIX
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

http://spaces.msn.com/members/EastDragonInc/

jonkin verran esimerkiksi, ehkä on hyvä!

Jos käännät olet C -ohjelman succese mielestäni voi olla ld_library viitoittamaa ole oikein.Voit kokeilla komentoa: ncverilog loadpli1.0 = <arg>.Ja sinun täytyy yhdistää kaikki pli tähän pli, tai jokin tehtävä ei toimi.Lisätään 6 minuuttia:Olemme linkki ncverilog pli, Debussy pli, joidenkin muiden EDA pehmeitä pli ja ourself pli yhteen pli tiedoston ja käyttää loadpli käyttää sitä, se ajaa menestystä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back