miten ISE ja Modelsim yhdessä?

S

skycanny

Guest
Olen asentaa ise6.2 ja modelsim SE 6,0 ja varmista, että he pystyvät työskentelemään osalta sekä toimivat hyvin yhdessä, kun käyttäytymistieteellisen toiminta simuloimalla.
On kuitenkin ongelma, kun ISE ja modelsim tekemään yhdessä post
simulointi.Modelsim antaa vihjeen kuin "# ** Virhe: (VCOM-19) ei saada
kirjasto simprim "at" simprim "." Olen koonnut Xilinx simulaatio Kirjasto
ja ise, mutta se ei vieläkään toimi oikein, miksi?
Apua olisi arvostaa!

 
ovat u saada ongelma, kun u do post-paikka ja reitin simulointi?Jos kyllä, niin se tarkoittaa, että u havent käynyt läpi kaikki asianmukaiset toimenpiteet on lisenssin laitoksen (yhteinen vahvistaa tekniikat modelsim 6.x löytyy netto tehdä tämän epäkohdan).Kun u on tehnyt sen, tämä virhe ei katoa automaattisesti Insha -----.

 
Siirry http://www.xilinx.com/xlnx/xil_ans_display.jsp?iLanguageID=1&iCountryID=1&getPagePath=15338
U saattanut käyttää compxlib komento.Nyt sinulla on kartta "simprim" kirjastoon niin, että se saa näkyä modelsim.ini.Käytä vmap komennon antaa tarkan sijainnin ur simprim kirjastossa.Toivon, että se voi ratkaista ur ongelma.

 
Hei,
klo modelsim vsim promp tyyppi VLIB SIMPRIM
Tämä luo simprim kirjasto kirjaston ikkunassa.
Mene sitten kääntää välilehti ...ja että myös valita kääntää ..jälkeen kirjastossa pudotusvalikosta valitse simprim ..avaa d: \ Xilinx \ VHDL \ src \ simprims ...Valitse kaikki ja paina sitten kääntää ...laatimisen jälkeen tehdään vielä paina kääntää ..Tätä kolme kertaa ...jälkeen sulje modelsim GUI ja uudelleen käyttää testbench ..Tällä kertaa se on ok ....Älä kerro minulle, jos mitään ongelmia ei ole

Ystävällisin terveisin,

 
Kiitos kaikille vastauksistanne

Myöhään huomasin, että en ole sepcify oikea polku Simulator kun compling kirjastot ISE.Sitten minä sepcified oikea tapa ja toistuva prosessi, ja tällä kertaa se toimi hyvin.Lopulta.kirjastoja kerätty hyvin ja ISE voivat työskennellä yhdessä Modelsim vapaasti ja rigthly.

Ystävällisin terveisin

 
Tarvitsemmeko liitäntää välineitä työskennellä samanaikaisesti?

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top