Miten juote tämä siru?

G

goxy

Guest
Olen löytää pelimerkkejä erinomainen ominaisuus, mutta ne ovat todella pelimerkit.
Onko kukaan tiedä, jotkut koneen juote tämän?
Minun ei tarvitse nopeus vain tarkkuus tämän elementtejä.
Chip näyttää vuonna liitetiedoston.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Minulla on ollut näitä minun malleja.Ensin juote liitä on saatettu tyynyille kanssa silkkipaino prosessi.Sitten kuuma ilma puhalletaan lämmittämään siru ja kartonkia.Sitten tulokset on x-rayed varmista, että juote työskennellyt koko tyynyjä.

Onko yrityksille Pohjois-Amerikassa (tai Euroopassa),
joka tekee tämän tyyppisiä juotto pieniä määriä?

Minulla on Xilinx FPGA on BGA-paketti, että minun on juotettu minun hallituksen ja minun olisi jonkun tekemään sen minulle.

- Jayson

Flatulent se on hyvä idea, kuten kanssa mikroprosessorit.Heaters eivät ole kalliita, kotimaassani noin 400 $, kaikki käyttäneet niitä mobiililaitteille korjaamisesta.Voin manualy esittää juote viime aluksella, olen mikroskoopilla.Firsly olin sitä mieltä, että ei tehdä, että joidenkin mikroskoopilla ja erittäin tarkasti rautaa, mutta en tiedä miten.Manufactuer tämän siru on saada kuvan ohut lanka Kuten kuvan liitetiedostona.

Kuinka ohut nauha voin tehdä standardi foto-prosessi (600 dpi lasertulostin, UV-lamppu ja positiv-minun tapauksessa Kontakt Chemie)?

I'd forot, tämä siru työtä 18Ghz.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ongelmana joilla on tyynyjä underneith on kova pinta on, että ne kaikki on juotettu samanaikaisesti.Muuten saat kallistus on siru ja jotkut tyynyt ovat vuonna ilmaa ei juote mukaisia.tämän tyyppinen siru ei ole käsi juote tyyppi.Tyypin kanssa metallin sormensa pois sivusta on helppo juottaa.Valitettavasti maailma on menossa, suurtalouksille prdduction robotti tyyppi kokoonpano ja ihmisiin ei voi tehdä sitä.

Näyttää siltä, että kaavion kanssa lyhyellä johdot on vain osoittaa yhteyksiä.Se ei puolla käyttäen johdot on piirilevyjen asennus.

Jos sinulla on suuri tarve käyttää tämän siru, miten tehdään joitakin puolella metalli sormien juottamalla sen tyynyille kanssa siru jopa puoli alaspäin ja sitten on aluksella tyynyille ulkopuolella ääriviivat sirulle ja juote toinen pää metalli sormet on tyynyjä.Kuten edelliseen kysymykseen, useimmat sopimuksen kokoontumispaikoilta on työkaluja tällaisen juottamiseen.Ajat ovat tiukat nyt ja ne pitäisi harkita pieniä työpaikkoja, koska niillä on ylikapasiteettia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back