N
Nige
Guest
Kun päätin LVS ja katso *. LVS liittyvät asiakirjat, löysin nuken transistorit yleensä aiheuttaa joitakin virheitä, ja raportit osoittavat ulkoasun ja kaavamainen vertaansa vailla.Tiedän, että nämä virheet eivät ole tärkeitä, vaan vahvistetaan nämä virheet myös vei paljon aikaa.Onko olemassa hyviä menetelmiä tämän ongelman ratkaisemiseksi?
Muuten, löysin jälkeen layout vähentää, Dracula tunnista kaikkia IC kuin "PDW, SUP, PUP" ja jopa "INV" in *. LVS mietinnön.En löytänyt mitään INV on sivuston *. LVS kertoi minulle, paitsi yhden MOSFET.Mitä ovat "PDW, SUP, PUP"? Onko joku voi auttaa minua?
PS: Käytän Dracula ja taiturimainen suunnitella koko Custom analoginen asettelu.
Kiitos!
Muuten, löysin jälkeen layout vähentää, Dracula tunnista kaikkia IC kuin "PDW, SUP, PUP" ja jopa "INV" in *. LVS mietinnön.En löytänyt mitään INV on sivuston *. LVS kertoi minulle, paitsi yhden MOSFET.Mitä ovat "PDW, SUP, PUP"? Onko joku voi auttaa minua?
PS: Käytän Dracula ja taiturimainen suunnitella koko Custom analoginen asettelu.
Kiitos!