miten käsitellä aiheuttamat virheet nuken transistorit, kun LVS

N

Nige

Guest
Kun päätin LVS ja katso *. LVS liittyvät asiakirjat, löysin nuken transistorit yleensä aiheuttaa joitakin virheitä, ja raportit osoittavat ulkoasun ja kaavamainen vertaansa vailla.Tiedän, että nämä virheet eivät ole tärkeitä, vaan vahvistetaan nämä virheet myös vei paljon aikaa.Onko olemassa hyviä menetelmiä tämän ongelman ratkaisemiseksi?

Muuten, löysin jälkeen layout vähentää, Dracula tunnista kaikkia IC kuin "PDW, SUP, PUP" ja jopa "INV" in *. LVS mietinnön.En löytänyt mitään INV on sivuston *. LVS kertoi minulle, paitsi yhden MOSFET.Mitä ovat "PDW, SUP, PUP"? Onko joku voi auttaa minua?

PS: Käytän Dracula ja taiturimainen suunnitella koko Custom analoginen asettelu.

Kiitos!

Tiedän 2 tavalla.
Ensimmäinen: Aseta kaikki nukke kaavion.
Toinen: käytä dummy kerros poistaa nukke rakenteet asettelua.
Pidän nyrkki yksi.Koska nämä rakenteet todella olemassa oman suunnittelun ja se ei satuta kulua postlayout simuloinnin näiden tutteja.Joskus voi saavuttaa todellista virhe.
Tietoja PDW, SUP ja niin edelleen.

Parallel pulldown
Serial pullUP

Joten ensimmäinen kirjain S tai P osoittaa, millainen rakenne: sarja-tai rinnakkain.
Secon kaksikirjaiminen osoittavat, joissa rakenne on kytketty: Power tai maahan.

En tiedä teidän tapauksessa hyvin.Mutta, kuten minulle, kun en LVS käyttää Dracula, en löytänyt mitään virhettä kertomuksesta.Juuri conneted molemmissa päissä nuken vastus togerther on VDD tai GND tekemättä niitä kaavamainen, ja ei ole virhe.Jotta transistori, olen havn't layout kaikki nuken transistori sitä, joten en ole niinkään varma.
Thanks FOM hyvin paljon hänen selkeä selitys SUP ja PDW.

Jos et voi liittää kaikki terminaalien nuken transistorien yhteen verkkoon, se voi olla karsittiin ennen vertailua.Toinen tapa on muuttaa LVS sääntö.For exampe, jos kaikki dummy MOSFETs ole s / d levittämistä yhteystiedot, voit jättää nämä laitteet ennen laitteen tunnustamista.

Ongelmana on, että LVS on suodatin laitteita, jotka ovat liittyneet tutteja.Ole hyvä paster seuraava komento teidän sääntö kannen poistamista tutteja.

FILTER-LAY-OPT = vaihtoehtoja ...

kun vaihtoehdot ovat B, BA, C, D, E, F, H, I, J, K, L, M, N, O, s.

Vaihtoehdot ovat poistamiseksi tutteja kun portit on kytketty GND, jossa lähteet ja viemäri on kytketty yhteen, kun lähteet ja viemäri on kytketty GND tai virtalähteet ja niin edelleen.

Toivon, että tämä auttaa

kiitos kaikille apua.Nyt olen käyttänyt "FILTER-LAY-OPT" poistaa virheet onnistuneesti.
Samalla olen sitä mieltä ehdotuksesta ", lisätään kaikki nuken kaavion" on erittäin hyvä, mutta tarvitsee enemmän aikaa, aion käyttää tätä menetelmää myös tulevaisuudessa.Lisätään 19 minuuttia:toinen kysymys FOM: Mikä on "Smid"?
mistä Löysin explaination näiden lyhenne?

kiitos

2 menetelmät:

1.Lisää dummy into your piiri;

2.Päivitä LVS sääntö tiedosto käyttäen nuken kerros sulkea pois nuken et halua sinun ulkoasu, niin dummys ei näy kiristävä netlist.

En usko, käyttäen vaihtoehtoa "FILTER-LAY-OPT" on hyvä valinta.

Yksi hyvä keino poistaa nuken laajuisen LVS virhe on lisätä dummys on kaavamainen.

Smid on sarjaliitäntä kuten SUP tai SDW, mutta sen sijaan VDD tai Maa on kytketty sisasolmut.
Kaikki nämä määritelmät on kuvattu Dracula Reference Manual.

Jos käytät Dracula, työ on helppoa.On mahdollisuus poistaa
solun nykyisen layout GDS että Kongon demokraattisessa tasavallassa sekä LVS.Se vain
jättää solujen voit mainita Dracula suorita asennusohjelma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back