Miten käyttöliittymä ADC 0808 antureita

J

jitendrabatham

Guest
Hi All,

Kanisteri kuka tahansa auttaa we kuinka käyttöliittymä ADC0808 erilaisia antureita
Kuten olen käyttäen 8051 mikrokontrolleri ja A / D-muunnin on ADC0808.I tietää vuorovaikutuksessa sekä mikro-ja A / D-muunnin, mutta ei antureita.

Käytän anturit kuten PIR-tunnistin, LPG Gas anturi, ovi-anturi ja monia muita.

Vastaa minulle pian.

Thnx & Regards,

Jitendra Kumar,
Pune.

Hei,

ADC0808 voidaan käyttää kanssa 0-5 V syöttöalue useimmissa sovelluksissa.Jos sinulla on säännelty 5V tarjonnan Vref voidaan yksinkertaisesti liittää VCC.Anturit puhuitte voi olla eri lähtösignaali charateristics, lomakkeissa pitäisi kertoa.Pohjimmiltaan, esikäsittely ja anturin signaalien tuottaa vakiotulosteeseen, esimerkiksi jännitesignaalia, on tavoitteena teollisuuden instrumentointi-tai analogiset sähköisiä kirjoja ja ei voitu käsitellä muutaman sanan.

Parhaimmillaan anturi voisi olla signaali, joka voidaan suoraan käyttöliittymät ja ADC (esim. ADC0808) ei esikäsitellä.Mutta tämä riippuu myös tarkkaa soveltamista, tarvitaan mitattavuusrajan ja tarkkuutta ja käytti myös anturin tyyppi.Olet viittaa neste kaasu anturi.Mutta se voisi olla Figaro TGS anturi, Nemoto pellistor tai mahdollisesti miniatyyriversioina NDIR-anturi.Kukin niistä edellyttää erityistä signaalin esikäsittely.

Olen myös sitä mieltä, kuka on määritelty hankkeen olisi pitänyt joitakin yksityiskohtaisia vihjeitä mahdollisista tavoista edetä.Kuitenkin, jos se perustuu ensisijaisesti on ideoita, sinun pitäisi luultavasti aloittaa anturi ei tarvitsee erittäin monimutkaista signaalinkäsittely.

Terveisin,
Frankin

katsoa kiinnitys on suurta apua u
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back