Miten käyttöliittymä LabVIEW kanssa mikrokontrollerin RS232?

S

SPATAN

Guest
Miten käyttöliittymä LabVIEW kanssa mikrokontrollerin RS232?

Minulla ei ole LabVIEW versio täällä kotona, vain työssäni, joten en voi testata sitä ... mutta olen käyttänyt sitä työssäni, ja mielestäni sinun tarvitsee vain perustaa sarjaliitäntä, serial kirjoittaa, serial lukea ... Sarjaliitännän asetuksia juttuja ... En usko, on paljon vaikeampaa tässä. Olen käyttänyt sitä projektissa, jossa kommunikoimme kotitekoista blackboxes RS-232 ei ollut ongelma lainkaan ... ehkä voit ladata ajuri kauha ja nähdä miten tämä yhteys on perustettu kansallisten välineiden sivustolla

Hi! mobiili-IT Onko sinulla esimerkki tästä? Auttakaa minua. Käytin LabVIEW 7.1

En ole testannut sitä, enkä ole edessä PC LabVIEW mutta RS-232 LabVIEW on helppoa mielestäni. LabVIEW on suunniteltu kaikenlaisia viestintää. Onko mikään asia LabVIEW auttaa dokumentaation?

Hei, se on vain helppo tehtävä! Katso Toimintovalikko: Kaikki toiminnot -> Instrument I / O -> Serial olemassa seuraavat VIS: VISA Määritä VISA Kirjoita VISA Lue VISA Sulje vain käyttää niitä ohjelmoida sovellus. Jos haluat, voit käyttää Instrument I / O Assistant sijaan. Täällä minulla on vähän esimerkiksi, valitettavasti kirjoitettu 6.1. Vasen osa on konfigurointi sarjaportin jälkeen lukeminen toiminto. Muut osat computing nopeus slot-auton. Muistuta, että sarja lukea vi palauttaa merkkijonon muuttujaan, että sinun ehkä täytyy muuntaa kokonaisluku tai kaksinkertainen arvo. Kanssa Ystävällisin terveisin, Halabat.

Sinun täytyy käyttää näitä Vis (Virtual Instruments): "Visa Määritä Serial Port", alustaa sarjaportti. Omaisuus solmu "Tavut Port", tietää tavujen tällä hetkellä saatavilla sarjaportin. "Visa Lue", lukea tietty määrä tavuja sarjaportti. "Visa Write", kirjoittaa merkkijonon on sarjaportti, ja "Visa Sulje", sulkea laitteen istunto, kun et tarvitse sarjaportti.

hxxp: / / zone.ni.com/devzone/conceptd.nsf/webmain/8DECBF3E0B714BF3862568F9006E7851 hxxp: / / zone.ni.com/devzone/conceptd.nsf/webmain/C553228FD78A7ADD862568F9006E9129 hxxp: / / cnx.rice.edu / content / m12294/latest / voit myös vain ladata ohjaimen laitteet (varmista se käyttää sarjaliitäntä) päässä ni.com verkkosivuilla ja oppia siitä. Minä vain tarkistaa tätä foorumia kun olen kotona ole töissä: s, joten en voi lähettää teille esimerkkejä: s

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back