Miten kirjoittaa koodia saada mukava RTL kaavioita

I

iggyboy

Guest
Hei. Noob varoitus. Kirjoitin ensimmäinen juttu VHDL ja nyt en tiedä, miten kirjoittaa koodin saada hyväksyttävää RTL kaavioita. Miten saan nyt vain ei näytä kaavioita, se on enemmän kuin joukko kytketty tavaraa, joka näyttää rumaa. Esimerkiksi: on useita prescalers minun suunnittelu, laskurit jne, mutta ei ole mitään kuin että RTL. Minä google ympärillä ja on RTL kaavioita, jotka vain puhuvat sinulle, mutta en pääse esimerkki immitate koodaus tyyli tuottaa samanlaisia ​​tuloksia. Olen jo alkanut murtaa suunnittelussa osiin ja niin vaan RTL pysyy samana. Mitä ehdotatte? Miten voin parantaa koodaus tyyliä? : |

Hyvä rtl on seurauksena hyvä kaavamainen. Et tiedä, mitä tapahtuisi, jos et tiedä kaavamaisen. tämä on minun mielipiteeni.

Hei ja kiitos vastauksesta, jonka Ikävä kyllä ​​en ymmärtänyt. Beeing noob ja kaikki. Mutta olet tervetullut laatia, wpchan05. Kuitenkin olen juuri ratkaissut ongelmani kirjoittaa uudelleen suurimman osan koodia componets joten kaikki aktiiviset koodi pysyi olivat signaaleja, jotka liittyvät sellaisten osien ja I / O-liitännät. Olen spekuloida, että tekemällä niin voit taylor aperance ja RTL kaavioita hyvin yksityiskohtaisesti. Mutta jos jollakulla on lisäohjeita, olet aina tervetullut jakamaan viisautta.

Hei ja kiitos vastauksesta, jonka Ikävä kyllä ​​en ymmärtänyt. Beeing noob ja kaikki. Mutta olet tervetullut laatia, wpchan05. Aina suunnitella laitteisto beofre koodaus RTL.

1. Ajattele logiikka, ei ohjelmistoa on mielessä, että lopullisen koodin sopii ASIC-tai FPGA ja CPLD, eikä ole ajaa mikroprosessori tai mikro! 2. Top-> alas tai alhaalta> ylös: älä sekoita minulla on tapana koodata alhaalta ylös, koska se jakaa vaikeita tehtäviä monissa helposti tehtävissä. Kokeile (simulointi ja synteesi) nämä pienet lohkot ensin. Jos nämä ovat tyydyttäviä, niin sinun pitää nice design. 3. koodi osia et tajunnut tätä yksi allready onnea

Minun kaksi senttiä: Kyllä, sinun tulee koodata vaikka ajatella osia, mutta jos tavoite on melko kaavamainen: hyvää koodia, ei välttämättä tarkoita mukava kaavio. Uskon, että jos on täysin hyvä tilakone yli muutamassa maassa, tulet saamaan ruma kaavamainen.

Kehotan teitä lukemaan Pong P Chu kirja RTL koodausta. Se antaa sinulle hyvän käsityksen suunnittelun ja koodauksen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back