Miten korjata Lähtöjännite on UPS?

B

bahadur08

Guest
Hei, minulla on Taiwan on Generic Line Interactive UPS 1000VA.Vaikka muuttuviin akku, vahingossa kielteisiä Langallisessa akku koskettanut metallin elin.Tämän seurauksena kaksi transistori (C1815) aivan loppuun palanut.Toisella puolella PCB, pieni 3 jalka musta väri osat (toukokuu olla transistori,
en tiedä mikä se on) ja yksi 2 osuudella mini rekisteriin kuten osia myös poltettu.

Käytetyistä tavaramarkkinoiden Olen juuri ostanut toinen saman linjan.Olen todennut, että kondensaattori on kuiva juotettu.Jälkeen uudelleen juottamiseen, olen antanut sen tehon ja akun yhteydessä.Akku latautuu sakko ja AC tila tuotos 222V.Kun sammuttaa verkkojännitepiikit se menee inverter-tilaan, mutta tuotos on 152.

Lopussa, päivä, minulla on kaksi saman UPS aluksella.Yksi ei ole Lähtöjännite ja muut on matala Lähtöjännite.

Voisiko kukaan ota opas minulle, miten tämän ongelman ratkaisemiseksi.

Liitä kuormitusta ja katso jos tuotoksen kasvaessa vai ei.Koska joitakin suunnittelu on kuin, että ilman kuormaa 188V AC mutta kuormitus on kytketty tuotos tulee 200 tai yli.

Toistaiseksi Muistan ennen palanut tähän UPS antoi 235V Lähtöjännite on inverter tilassa ilman mitään kuormitusta.

No, minä ota neuvoja ja aion lisätä kuormitusta.

Katsotaanpa, mitä tapahtuu.

Annettuaan kuormitusta, vielä ei ole merkittävää Lähtöjännite kasvaa.Nyt Lähtöjännite on 164.

bahadur08 wrote:

Annettuaan kuormitusta, vielä ei ole merkittävää Lähtöjännite kasvaa.
Nyt Lähtöjännite on 164.

Olen asentanut UPS seurannan ohjelmien, kuten Commander Pro ja WinPower kanssa P4 PC, jossa on 15 tuuman vanha värimonitori 1.4
a nykyinen valua.Nämä ohjelmistot antaa reaaliaikaisesti mittaukset kuormia, syöttö-ja Lähtöjännite yhdessä akun kapasiteettia.

Tämä on hiljainen mielenkiintoista, että nämä ohjelmistot ovat osoittaneet Lähtöjännite on 230V vaikka korkealaatuista digitaalista multimeter näkyy 187V output.Lisätty jälkeen 7 minuuttia:Ei ole muuttuja koko PCB.Miten voin muuttaa jännitettä?

Muut oire syntyy, UPS saa virta ajamisen jälkeen 6 minuuttia vaikka akussa on tarpeeksi maksutta.

Testasin monta kertaa ja se osoittaa, että jonkinlainen ajastin on aktivoida kuin tyhjästä.

Apua?

Kokeile Tarkista molemmat puolella kytkentä MOSFET conntected on muuntaja.jos se on hyvä tarkistaa PWM saa yo että MOSFET

Tämä coule olla waveshape kysymys.Monet yleismittarit vain antaa asianmukainen arvo Sinimuotoisen signaali.Edelleen signaali on peräisin siniaallolla,
sitä suurempi on virhe.Haluatko tietää, mitä aaltomuodossa sinun UPS näyttää?

Blackheart

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back