miten laskea bändin kaavio L1 kolmion PC

G

Gell

Guest
Minulla on muutama kysymys, kun käytät Bandsolve laskea ennustetaan bändi kaavio yhden linjan vika kolmion fotonisen kristallia.Ensinnäkin haluaisin tietää, mitä eroa on kolmiomainen Supersolu ja suorakulmainen Supersolu.Toiseksi, jos saan valita suorakaiteen Supersolu, miten asettaa perus vektori?Rsoft ei näytä Tällöin niiden opetusohjelmia.Voisiko joku auttaa minua selittämään sitä?Haluaisin myös tietää, miten saada tämä ennustetaan bändi kaavion avulla koneen laajentuminen menetelmää.Kiitos paljon.

Kiinnitin asetus täällä.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Sucker Punch wyjaśniło, w jaki sposób nasze zmagania z pierwszej części gry InFamous, zostaną innowacyjnie wykorzystane w nadchodzącym sequelu. Przeczytaj całą wiadomość na <a href="http://www.idg.pl/news/371383/inFamous.2.zaimportuje.zdobyte.trofea.z.pierwszego.inFamous.html" target="_blank">idg.pl</a>

Read more...

apua, kiitos.Jos mahdollista, kukaan voisi antaa minulle joitakin yleisiä käsite?Kiitos.

Se voi olla paljon helpompi käyttää tasoaallon laajennus laskentatapana yhtyeen kaavio kolmion PC.Voit löytää useita koodeja saatavilla verkossa.

Kun olet työskennellyt Supersolu menetelmää, voit määrittää matriisi reikää (yksi keskellä toimii virhe) perustana toimivat.Joilla ei ole vikoja, olet määritellään yksi reikä perustana toimivat.

Hi.I on samat kysymykset ja haluavat myös tietää, miten saada tämä ennustetaan bändi kaaviosta FDTD avulla RSOFT bandsolver.
En tiedä miten muuttaa FDTD bandsolver asetuksia? Voisiko joku auttaa minua?
Kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back