Miten lisätä beamwidth sekä Vivaldi-antenni

A

akedar

Guest
Olen suunnittelussa antipodal Vivaldi antenni C-ja X-band.Haluan saada beamwidth 120 astetta koko bändin.Mutta en voi tehdä niin.Kun olen saavuttaa beamwidth symmetriaa kuvio meneeCan anybody help me asap .. itssssssssssss kiireellistä

Hi Buddy,

Mutta mikä on teidän lähestymistapa suunnittelu ..?En tarkoita sitä, kuinka yrität yhteenvetoja Leveys?Voimme jakaa yur tarkka antenni suunnittelu?

Terveisin,
sai

i dont get ur kysymys ... todella im yrittää hallita leimahtaa lisätä HPBW mutta im ei voi saada symmetriset ja 120 astetta BW.

kanisteri u kehittää ur kysymys

Helppo tapa on muuttaa leimahtaa kulma Vivaldi ja lisää substraatin paksuus.

Yritin leimahtaa muuttaa, joka lisää BW mutta assymmetry otetaan käyttöön .. miten kuvio symmetrinen Abt.boresight

Se esiintyy yleensä on tiheämmin, mutta uskon, että lisäämällä maahan u voi ratkaista tilannetta.

Kanisteri u lähetä ur malli, jos mahdollista.

Helppo tapa on muuttaa leimahtaa kulma Vivaldi ja lisätä substraatin paksuus.

En tiedä tästä, mutta on mahdollista lisätä (tai muoto) sinun beamwidth vastaisen podal Vivaldi laajentamalla ja muotoiluun (ehkä puoliympyrän) sinun substraatti mennyt Vivaldin aukko?Ajattele, että se "antenni" tai "WAIM" (mielestäni se on kutsuttu laaja aukko impedanssi matching) arkki.

Haluaisin tietää, jos se toimii!
Dave

Hi snkhan

Olen lähettämistä minun tiedosto koostuu ainoastaan takaosan joka im sopeutua valvontaa beamwidth
ystävällisesti onko u kanisteri auttaa we

Kuin ennen
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei

En ole hyvä HFSS mutta uskon, että siellä on jotain vikaa aaltoputkityyppiset satamaan sen liian suuri koko ja sikäli kuin minä tiedän HFSS sataman dramaattisesti chages tuloksia.Suunnitteluun näyttää suuntaa Vivaldi mutta minä, koska se puoli osa ur piirustus miksi kaava ohjaa kulmaan.

Mutta voin ehdottaa sinulle u lisätä leveys maahan (tai vähentää leveys jossa Vivaldi Patch on liitetty SMA-liitin eli optimoitu molemmat).Sinun tapauksessasi, sekä ala-ja yläosassa Vivaldi ovat täsmälleen samat, jotka voisivat auttaa vakaan rakenteen suurempi taajuus.

Huomioon beamwidth 120 ° 8 GHz sen sijaan vaikeaa siinä mielessä, että directnal antennit ovat direktiivin tiheämmin Gain ∞ 1 / λ.Joten u on tooptimize beamwidth on tiheämmin ja varmasti saavat yli 120 on pienempi.

hi akedar,
Olen myös työskennellyt Vivaldi tapahtumat.Olen ihmetellen, jonka taso hän beamwidth olet viittaavat on, Atsimuutti tai nostaa koneen?Lisätään 4 minuuttia:Hi everyone,

mitä tarvitsen on design omnidirectional UWB-antenni, mutta erittäin terävä beamwidth on korkeus koneen - enintään 30 astetta HPBW.
On Vivaldi lupaava ehdokas?
Kiitos!
Last edited by DrunkBear on 05 syyskuu 2007 12:37, muokattu 1 kertaa yhteensä

Puhun Azimuth plane
on 120 Suunta-ja 90deg tai enemmän korkeus

akedar kirjoitti:

Puhun Azimuth plane

on 120 Suunta-ja 90deg tai enemmän korkeus

DrunkBear kirjoitti:

hi akedar,

mitä tarvitsen on design omnidirectional UWB-antenni, mutta erittäin terävä beamwidth on korkeus koneen - enintään 30 astetta HPBW.

On Vivaldi lupaava ehdokas?

Kiitos!

hi snkhan,
Thanks for your comments!
näyttää siltä, että suuntaamaton Vivaldi-antenni voidaan saavuttaa CPW syötteen.Joten te pls suositella minulle tiettyjä asiakirjoja, että nauhat rivi / microstrip line-korttipaikka line käytetään yleensä feedline useimmissa kirjallisuudessa olen opiskelu.
Lisäksi olen ihme, jos niin atsimuuttipeiliä suuntaamaton ja korkeus teräviä beamwidth voitaisiin simutaneously toteutettu käyttämällä useita suuntaa Vivaldi antenneja, esim. 6 antennit, yksi joka kattaa 60 astetta atsimuuttikulman tasossa, niin 6 * 60 = 360 astetta kattaa koko atsimuuttikulman tason.Ehkä kerran syöttöjohto on keskeinen suunnittelun tästä.
Onko joitakin mahdollista?Mitä mieltä olet?Kiitos!

Mielestäni on hieman tyly kuin antenni suunnittelija tehdä, mutta mielestäni teidän keksiä hyvä idea.Jos haluat käyttää monenlaisia sitten u voisi saada hyvän pahse vastaa ja ja improvemnet aluksi sivukeilataso.

Miksi ei saada kahta polariztion käyttäen Vivaldi

seuraavat asiakirjat voivat olla hyödyllisiä sinulle
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei kaikki
I-kirjain hav suunnitella tätä osa vaiheittainen array .. Käytän tätä elementti, koska minun on jatkuvasti beamwidth ja saada koko kaistan.minulla on varaa olla 3-4dB voitto olen suunnittelussa aktiivisesti vaiheittain matriisi ja voin hyvittää voitto

i dont on Omni-antenni .. minun on 120 astetta ja e-tasossa ja 80-90 astetta ja H-tasossa.

Myös alhainen rajat Pol

Voitko kertoa minulle joitakin kohtia tehdä sitä .. i-kirjain hav jo lähetetty minulle rakenne foorumissa

Käytän mstrip rehujen se sopii minun joukko vaatimuksia

Monet THX on snkhan for ur osake!
Haluaisin vielä keskustella tästä aiheesta, kun olen tutkii näitä papereita.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back