miten lisätä sivunumeron Seuraa off-sivu liitin

Y

yzb1658

Guest
jotka osaavat sijoittaa off-sivu liitin sivu numner.help minulle, kiitos!

On off-sivun liitin symboli, sinun täytyy lisätä Property "Sheet Pointer", joiden arvo "x" riippumatta arkin numero auto täyttää sen. Seuraavaksi on ristiviittaus. ASC-tiedoston, sinun pitää määrittää symbolin nimen olet lisännyt "Sheet Pointer" omaisuutta, niin että ohjelma auto täyttää nämä symbolit vain. Tämä rivi näyttää seuraavalta; * SYMBOL_TYPE "INTER_PAGE LIITIN" tai "HEIRARCHICAL LIITIN"

Anteeksi, unohdin kertoa mikä pehmeä käytin käytän pehmeää on kaapata IVY, haluan näyttää off-sivun arkin numero, mutta en voi tehdä. kuka voi kertoa minulle? kiitos!

Kyllä on enemmän kuin muutama kaavamainen Työkalut ja layout työkaluja siellä ja se auttaa kun poseeraa kysymyksiä mitkä työkalu ja mitä versiota ja säästää lukijoiden aikaa .... Nyt kun olet mainittu on IVY vain mennä merkintöjä ja valitse Lisää Intersheet viitteet ja mene läpi Setup muokata Off sivu Liittimet numerointi. ja sijainti. M

Kiitos! Minä tiedossa, mutta haluaisin tietää jos minulla numeroida osanumero, osanumero Oma määritellä, miten voin tehdä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back