miten luoda NC Drill vuonna Allegro 15,7

• Thread starter Anonymous_Ricky
  • Start date
A

Anonymous_Ricky

Guest
Hi all,

Olen tuottavan NC poratangot vuonna Allegro mutta kun olen katselet sitä CAM 350 tai Gerbtool En saa porata tiedosto mittakaavassa sama kuin muita taideteoksia tiedostoja.
Myös se näkyy Porakoneet vain pisteitä.

Kindly Help minua.Thanks and Regards,

Ricky

Oletko valvoi NC Parameters?Exolon Formaatti 2.3, Koordinaatit Absoluuttinen, tulostusyksiköt samat kuin ulkoasu ja niin edelleen?
Onko porat ovat mukautetun symbolit?Symbol koot?

Kiitos Schallhofer teidän vastaus,

kyllä olen tehnyt kaiken, mutta ei päästä toivottuun tulokseenLisätty jälkeen 19 minuuttia:Olen tuotti NC poratangot mutta ongelmana on se, että se ei näy soikeiden porat ja myös harjoitukset, jotka näkyvät ovat pisteitä vain ei todellisessa koossa.

ehdotuksia

Ricky

Onko Gerberviewer ehkä tarvitse muut aukot / tooltables?
I nerver sai nämä ongelma, eivät tiedä mitään ohter ratkaisu, sry.

En tiedä, onko tämä vielä tarvitaan, mutta NC pora ei panna soikeiden (slot) porat, saada lähtö pois joudut käyttämään NC-reitillä.

Hi Scottm,

Voisitteko ystävällisesti kertoa minulle, kuinka luoda NC reitti tiedosto Kävin läpi allegro auttaa, mutta se ei ollut oikeastaan mitään apua.

Terveisin,

Ricky

1) Jos haluat nähdä NC poratangot tiedosto kun taas tuonti on Gerber sinulla on NC työkalu eritelmien voit nähdä, että se on automaticaly syntyy kun syntyy NC poratangot tiedosto.

2) Saat tuottaneella NC reitti tiedosto on olemassa vaihtoehto samassa valikossa alle NC poratangot vaihtoehto.
sinun on myös määritettävä työkalun koko on NCroutebits tiedosto on annettava apua, ystävällisesti tarkistaa sen avulla.

Oikeastaan sinun ei tarvitse reitin tiedot, PCB fab luo tietojen poratangot piirustus.

Hi Chenxztiger,
Voisitteko kommentoida prosessia tuottavan Reitti tietoja Poraa piirustus.
Mitä vaiheita voit yleensä tuottaa NC Reitti.

kiitos etukäteen

Ricky

Varmista, että olet valinnut "Auto työkalu valitsemalla" vuonna NC Drill

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back