Miten luoda puhe PIC?

T

Trizas

Guest
Hei,

Olen suunnittelu telemetriajärjestelmä.Tarvitsen järjestelmän raportointi koko lukemat modeemin kautta ja / tai puolesta demmand yhteenveto "äänellä" perus-puhelimia (pyyntö on sended on DTMF-komento).
Ääni Transmisión on numeroita ja hyvin vähän sanoja kuin "Max" min "" keskimäärin "jne.

Minä arvostan teidän ehdotuksia kannalta yksinkertaisin ratkaisuista saat kokemusta.
Vaihtoehdot Olen edessään on käyttää yksinkertaisia ääni systetizer IC (?) Tai S / W.
PIC todellisuudessa käytetään 16F877A.

Thans etukäteen

Voit käyttää yksinkertaista PCM 8 bittinen koodaus on u tai koodaus tai kokonaan ilman niitä (nauhoitettu spech laadun jatkuvaan alhaisen dinamic erilaisia puhe on hieno wihtout kompressio).Tai voit mennä pidemmälle alas pakata tallennetut tiedot ja käyttää ADPCM jopa 16 kbit / s rate (odottavat ATMEL hakemuksen ntoes varten imlpementation).Mutta tarvitsee enemmän CPU-kapasiteettia, ja tämä on tärkeää, jos käytetään pienimuotoisessa MCU.Voit vähentää entisestään Data Rate (määrä ROM tallennettu puhe) alaspäin noin 4-8 kbit / s käyttäen lineaarista ennustusta ääni koodekki (lähdekoodit saatavilla vastaa Mobile standardit), mutta se vaatii paljon enemmän CPU-kapasiteettia.

PIC tulisi käsitellä myös ensimmäinen 2 mainitut menetelmät - ADPCM ja PCM-koodausta.

Trizas,

Katsokaa minun post here:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=98653&highlight=adpcm

ystävällisin terveisin

Maailmankaikkeuden tutkimaan minua.

I'll come back enemmän kysymyksiä (epäilemättä).

Thanks Artem & C-Man.
Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back