miten luoda vahva magneettikenttä

B

bingjiang99

Guest
Rakkaat miehet,

Yritän suunnitella antenni lähes kentän magneettinen kytkentä (UHF RFID).Tiedän, että se on helppo suunnitella tällaista antenni HF.Monen puolestaan silmukka toimii hyvin.Kuitenkin UHF, me kaikki tiedämme, että se on aivan erilainen, koska säteilyn Resistance, lois kapasitanssi, ja niin edelleen.Siksi olen useita kysymyksiä Lähettävän antennin:

1) millainen antenni on hyvä tähän sovellukseen?Voiko silmukka vielä tehdä työnsä, tai muita mahdollisia muotoja?
2) Theoritically, vaihtotaseen luo enemmän H-kenttään.Pitäisikö meidän pyrkiä antenni on pienempi vastus?Voimme yhdistää sitä 50 ohmin myöhemmin.Täällä olen sitä mieltä, että meidän ei tarvitse huolehtia paljon säteilyä vastarintaa.
3) Onko olemassa helppoa PCB-pohjainen Balun, että voimme toteuttaa?Jotta voimme liittää sen koaksiaalikaapeli ja silmukka.

Kiitos apua.

Dear Fellows,

Toivon, että joku voi auttaa minua tässä asiassa.Minun täytyy huomauttaa, että puhun kentän läheisyydessä.Ja minulla on joitakin päivityksiä sitä koskevat kysymyksiini Viimeisin viesti:

1) silmukka (pieni) antenni-tai slot-antenni voi toimia.

2) Impedanssi vastaa käyttämällä niputetaan osat voivat olla hyvä ratkaisu, koska se johtaa kapea kaistanleveys

Huomasin myös, että Hyväksytty antenni (self resonant) ei takaa korkeimman H alalla, koska H on merkitystä ja minä, enkä saa eniten tässä asiassa.

Kiitos,bingjiang99 kirjoitti:

Rakkaat miehet,Yritän suunnitella antenni lähes kentän magneettinen kytkentä (UHF RFID).
Tiedän, että se on helppo suunnitella tällaista antenni HF.
Monen puolestaan silmukka toimii hyvin.
Kuitenkin UHF, me kaikki tiedämme, että se on aivan erilainen, koska säteilyn Resistance, lois kapasitanssi, ja niin edelleen.
Siksi olen useita kysymyksiä Lähettävän antennin:1) millainen antenni on hyvä tähän sovellukseen?
Voiko silmukka vielä tehdä työnsä, tai muita mahdollisia muotoja?

2) Theoritically, vaihtotaseen luo enemmän H-kenttään.
Pitäisikö meidän pyrkiä antenni on pienempi vastus?
Voimme yhdistää sitä 50 ohmin myöhemmin.
Täällä olen sitä mieltä, että meidän ei tarvitse huolehtia paljon säteilyä vastarintaa.

3) Onko olemassa helppoa PCB-pohjainen Balun, että voimme toteuttaa?
Jotta voimme liittää sen koaksiaalikaapeli ja silmukka.Kiitos apua.

Olen kuullut, että pieni silmukka taustalla oleva lähde on ratkaisu.Mutta olen silti yrittää selvittää, miten se tehdään.

Hi bingjiang99,

Tunnisteet UHF RFID lähes kaikki dipoli.Eli
mekanismi kytkimen on sähkökentän.Ja ne ovat
Kaikki on suunniteltu aivan kentän eli kaksi antennia ei ole
lähellä toisiaan.
Huomaa kuitenkin, että kysymys on siitä, kentän läheisyydessä.Oletan, mitä
Haluatko tehdä on käyttää "liitin" tai joitakin kipeä antennin
jotka voivat trasnfer tietoja käytetään lyhyillä matkoilla.
Olenko oikeassa? ... Antaa keskustella että ..... olisin sitä mieltä, että paras
tapa siirtää energiaa ei ole H-alalla, mutta E-kenttään.

Hei jallem,

Kiitos paljon vastauksesta.Kyllä, olet oikeassa - "Useimmat UHF RFID-tunnisteen antennit dipoli".Impinj on uusia tunnisteita pienissä loop tyylejä, joita käytetään magneettikentän kommunikoida.Surrouding ympäristö on vähemmän vaikutusta H alalla kuin E-kentän kentän läheisyydessä.Tämä etu.Haluan suunnitella antenni, joka on erittäin vahva H kentän kentän läheisyydessä, jota voidaan lukea tunnisteet loop antenneja.

Kiitoksia arpa,jallem kirjoitti:

Hi bingjiang99,Tunnisteet UHF RFID lähes kaikki dipoli.
Eli

mekanismi kytkimen on sähkökentän.
Ja ne ovat

Kaikki on suunniteltu aivan kentän eli kaksi antennia ei ole

lähellä toisiaan.

Huomaa kuitenkin, että kysymys on siitä, kentän läheisyydessä.
Oletan, mitä

Haluatko tehdä on käyttää "liitin" tai joitakin kipeä antennin

jotka voivat trasnfer tietoja käytetään lyhyillä matkoilla.

Olenko oikeassa? ... Antaa keskustella että ..... olisin sitä mieltä, että paras

tapa siirtää energiaa ei ole H-alalla, mutta E-kenttään.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back