Miten luodaan. LEF tiedosto

N

niladri.s.debnath

Guest
Hi everybody Voiko joku kertoa minulle kuinka luoda. LEF tiedostot ja työkalu tuottaa sitä .......

tarvitset Cadence IC445 työkalu, SOC kohtaaminen, Synopsys työkalu, virtuoosi GUI tai GDS Analog lohko. Kun saat. Lib tiedosto, kirjasto kääntäjä voidaan saada. Db tiedoston. Nyt Suunnittelu kääntäjä / Primetime voidaan lukea. DB ja saada verilog tiedoston takaisin annotaatio.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 10:27 - --------- Edellinen viesti oli 10:24 ----------</span></span>
[url = http://www.cadence.com/Community/forums / p/11097/13103.aspx] synnyttäminen LEF tiedosto layout - Cadence yhteisö [/url] http://www.edaboard.com/thread166379.html

Hei ckshivaram, kiitos vastaamiselle, oikeastaan ​​olen opiskelija niin voi u kertoa minulle yksityiskohtaisesti, miten luoda LEF tiedosto, oikeus suunnittelusta merkintä, tarkoittaa, mihin toimiin pitäisi seurata joka vaiheessa, jotta voin ymmärtää asia täysin. Olen hyvin thankfull U jos u voi kertoa minulle yksityiskohtaisesti.

Mitkä ovat työkaluja, että sinulla on tietoa??? olet työskennellyt työkaluja jo nyt??? sinulla pitäisi olla käytännön tuntemus jokin työkalu ennen kuin teet tätä harjoitusta ...

Hi ckshivaram ya olen työskennellyt Synopsys työkaluja - VCS, suunnittelu visio ja poljento - kohtaavat. 8,1 [size = 1 ]---------- Post Lisätty 15.48 ---------- Edellinen viesti oli 15:46 ----------[ / size] [/color] Hi eklikerooms kiitos vastaamiseen, mutta oikeastaan ​​en ole kuullut mitään abstrakteja generaattori, meidän college Synopsys ja poljento ovat käytettävissä, olemme oppineet ne vain ........ Kanisteri u kertoa minulle, miten käyttää jotain näistä tuottaa LEF tiedostoja ...........[ COLOR = "Silver"]

Tarkista tämä [url = http://www.eit.lth.se/cadsys/abstract.html] abstrakti [/url]

Voit tarkistaa, onko sinulla abstrakti generaattori käytettävissä menemällä oman icfb ja CIW vuonna Cadence napsauttamalla sitten Työkalut. Siellä pitäisi olla abstrakti generaattori vaihtoehto lueteltu.

Hi Ckshivaram Oikeastaan ​​olen tarkistanut abstraktia generaattori työkalu, sen ei ole. Joten voi u kertoa minulle jollain muulla tavalla tuottaa LEF. Auttakaa minua.

Vuonna Cadence Encounter jälkeen on kuvaus tuottaa LEF ajaksi ur lohko. Toivottavasti tämä auttaa .... lefOut SYNTAX lefOut [-5,3 | -5,4 | -5,5 | -5,6 | -5,7] [-noCutObs] [-stripePin [-PGpinLayers]] [-specifyTopLayer [-extractBlockObs]] [-extractBlockPGPinLayers] KUVAUS Luo hierarkkinen suunnittelu abstrakti (LEF ) tietoa nykyisestä reititetty block-tason muotoilu. Oletuksena lefOut luo valtaa ja maa nastat suunnittelu ja luo leikkaus (esteet) ja tukoksia signaalin nastat, valta ja maa nastat, VIAS sekä sähkö-ja maa raidat. Lähtö LEF tiedosto sisältää antennin tiedot, jos suoritat antenni tarkastus ennen kuin suoritat ylhäältä alas menetelmä käyttäen lefOut komentoa. Vuonna alhaalta ylös virtaus (jos lohko ei ole luotu createPartition komennolla), normaalisti luoda yksinkertaisen LEF abstrakti, joka sisältää: - yksi este (OBS) muoto per reititys kerros - signaali nastat varrella korttelin rajaa - teho nastat parhaalle metallikerroksen Jos lohko käytettynä neljä reititys kerrosta pois mahdollisimman kuusi kerrosta, voisitte suorita seuraava komento: lefOut-noCutObs-stripePin-PGpinLayers 4-specifyTopLayer 4 Voit käyttää lefOut komennon jälkeen reititys block-tason suunnittelu . Parametrit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back