Miten malli piiska-antenni eristävänä sylinteri

T

tlzita

Guest
Olen yrittänyt malli monopoli antenni eristävänä sylinterin ympärille käyttäen EZNEC 3.0. En ole onnistunut. Voidaanko tämä tehdä? Onko toinen vapaaohjelmaa voisin käyttää sen sijaan? Lisäksi mietin, millaisia polyuretaanikumi I olisi missäkin eristävänä, normaali apporttiomaisuutta vastaan tai antistaattinen sellaista, joka johtaa sähköä? Olisin kiitollinen kaikista ehdotuksista tämän design.

Jos paksuus dielektrisen on pieni verrattuna aallonpituus, sinun ei tarvitse sisällyttää sen analyysiin. Tämä pätee erityisesti tavallista joustavaa materiaalia, joka on alhainen dielektrisyysvakio.

Olen suunnittelun joiden halkaisija sylinterin olla noin 1 kahdeksasosa aallonpituus ja suhteellinen permitivitty noin 6. Tarkoituksena sylinteri on lyhentää aallonpituus ja lyhentää monopoli.

Hei, mene http://www.feko.co.za ja lataa kokeiluversio. (Ajetaan jos u juuri ruoska ja pinnoitus). Ohjelma on hyvin samankaltainen kuin NEC. Käytä CO kortti takki piiska antenni kanssasi eristävänä aineena. Toivottavasti tämä auttaa. Element7k [quote = tlzita] Olen suunnittelun joiden halkaisija sylinterin olla noin 1 kahdeksasosa aallonpituus ja suhteellinen permitivitty noin 6. Tarkoituksena sylinteri on lyhentää aallonpituus ja lyhentää monopoli. [/Quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back