Miten malli valodiodi (ActivePixelSensor) in HSPICE?

C

clsfox

Guest
Moi!

Olen uusi jäsen ja olen stabled kun tämä erittäin hyödyllinen foorumi etsiessään infoa mallinnus valodiodien ja HSPICE!

Olen hanketta noin analogisesta digitaaliseen Active Pixel Sensor (Fowler et al.), Ja voisin oikeastaan käyttää joitakin esimerkkejä Aikavakio anturit ja valodiodien vuonna HSPICE.

Kiitos!

Francuska firma Wiko chce namieszać na polskim rynku telefonów komórkowych. Na początek wprowadza sześć modeli ze swojej oferty – będą to między innymi flagowy smartfon Wiko Highway z 8-rdzeniowym procesorem 2 GHz, aparatem tylnym 16 Mpx i przednim 8 Mpx, oraz kolorowy Rainbow, najpopularniejszy spośród modeli tej marki.

Read more...

Olen nähnyt joitakin minun korkeakoulujen käytön HSPICE olevasta pikselin anturin suunnittelu ja simulointi, mutta en tiedä y

mutta niitä käytetään, ja he simuloida Dark nykyinen

khouly

Hankkeen ideana on ensin simuloida suunnittelu ADG Active Pixel anturi HSPICE sitten tehdä peittää sen avulla Microwind, ote Netlist alkaen Microwind ja sitten verrata sitä edellisen tulokset HSPICE.

Jos se oli jopa minulle haluan käyttää erilaisia välineitä, mutta tämä on pakollinen projekti vakiomenettely joten minulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin tämä.

Hei, HSPICE on piirejä, simulointi, se ei ole kunnossa simuloida PD APS.If et halua jäljitellä sitä HSPICE, voit käyttää nykyistä lähde sijaan PD, mutta en usko, että voit saada tarkka tulos kuvata phycial prosessin APS, vaan arvioida tuloksen ja se on tehnyt transistorien tasolla simulation.Maye käytä TCAD sen sijaan.

Minulle, olen myös tekemässä liittyvää tutkimusta IVY, voit ottaa yhteyttä minuun, jos haluat: leohart2000 (at) gmail.com

Kiitos selvennys!

Koko Hankkeen ideana on osoittaa, että voimme työskennellä näiden kahden välineet niin lähentää simuloinnin HSPICE on mitä todella tarvitset.Voitteko ehdottaa lähde valodiodi mallin voin käyttää HSPICE (nykyinen lähde, kapasiteetti jne.)?Valodiodin todellisessa piiri on p alueen levitettävän nwell.

Käytä DC Current Source samanaikaisesti kondensaattori, yksityiskohdille arvo oli kaksi osaa, saattaa joitakin papereita, normaalisti, kuva virta on pienempi kuin PA: n ja kapasitanssi on useita kymmeniä femto F.

En ole varma, onko simuloinnin avulla hpice tekee kohtuullisen tuloksen, haluan auttaa niitä tai PLS jakaa ur tulos minulle, jos se on possiable

Terveisin

Olen löytänyt kirjan TN Swe ja KS Yeo kanssa valodiodi mallin Spice, mutta se on hieman liian monimutkainen, mitä tarvitsen.

Pyysin esimies ja hän päätti, että nykyinen lähde ja kondensaattori riittää.

Otan yhteyttä, kun päätän kiertoon!

Kiitos vielä kerran!

Yrityksemme on suunniteltu useita APS CMOS-anturit.

Jos valodiodi on tehty, esimerkiksi N : n substraatti tai nwell on substraatti, käytä diodi malli valimo tarvikkeita, että rakenne.Tee diodi W ja L kokoa PD.

Käytä nykyistä lähde simuloida valo (se on picoamps on nanoamps yleensä normaalin valoa).

Voitteko kertoa minulle, mikä olisi normaali keskiarvo mitat p valodiodi vuonna n-hyvin?

Yritän luoda peitettä Microwind ja paperit olen minun hankkeeseen ei ole tätä tietoa.

Kiitos!

Käyttäen N-sekä valodiodin:
Tämä järjestely yleensä käytetään yhteyden n-sekä - yksi terminaali - ja P-substraatin pohjassa ja P diffuusio päällä kuin muut valodiodin terminaalin (yhdistetty toisiinsa päällekkäisiä P yli n-hyvin).Näin on kaksi risteyksissä (ja kaksi diodia rinnakkain).Tässä on joitakin etuja herkkyyden ja tumma nykyinen, mutta koska se on suurempi sitä ei käytetä paljon nykyaikaista CMOS-anturit (alkaen noin 0,5 Micron Technology ja 8 mikronin pikselikoko).
Koko N-ja päätetään kokoa pikselin ja välit säännöt N-ja N-sekä teknologia-että käytät.
Hope that helps.

Photodide on periaatteessa kondensaattori, joka pitää maksu.
Laske kapasitanssi ja risteyksen valon kerätä alueella.Kapasitanssi arvo annetaan mallin tiedostot.
Seuraava taas simuloida tehdä seuraavat
tehdä Gmin kuin 1e-18 rat5her kuin oletusarvo, joka simulaattorien käyttö 1e-12.
Tämä on syynä siihen, että kapasitanssi että saisit olisi femto faradi valikoiman ja enkä haluaisi varten Simulator saada ratkaisu matriisi se saattaa 1PA oleva lähde maahan alkaen cvapacitor lautaselle.
Lisäksi toivon, että teillä ulkoasun on tehnyt saadakseen arvo täyttää tekijä.

Toivottavasti se auttaa

hi ambereesh:

1) Mikä on Gmin ja miksi meidän pitäisi vähentää sen 1e-18?
2) Voitko täsmentää enemmän "En haluaisi varten Simulator saada ratkaisu matriisi se saattaa 1PA oleva lähde maahan alkaen cvapacitor lautaselle."

THX paljon

simulaattori aina laittaa vastus 1/Gmin rinnan kondensaattori
autetaan lähentymistä.
käänteinen diodi on pieni kapasitanssi, Gmin päästöt silloinkin, kun mikään muu nykyinen uppoaa.
vähemmän Gmin vähemmän virheen nykyinen.asettaa KCLTEST = liian auttaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back