Miten matkapuhelimen käyttö GPRS ???!!!!

T

truth_seeker

Guest
Hei,

Voisitteko selittää minulle, miten matkapuhelinta käyttää GPRS

Jos haluan moile puhelin lähettää dataa tietokoneeseen GPRS .. minun tarvitsee tietää IP on, että PC vai mitä???

Miten se tapahtuu ??!!!

Kiitoksia paljon!

koska käytämme internet-PC avulla selain joten Mobile käyttää myös GPRS avulla WAP-selaimen.myös ladata taustakuvia, soittoäänet jne. Sama selain toimii.sen myös samat asetukset valtakirjalla jota r vakituinen tehdä PC, lähes samaa menetelmää sovelletaan mobiililaitteille-selaimen asetukset.

ja mobiili-ja PC: lle u tarvitse käyttää joitakin ohjelmia.
IP-pohjaisten matkapuhelimen GPRS on saatavilla 3G-verkkoja ja puhelimia, mutta tietoja lähetetään IP ei ole mahdollista.

Hei,

ehsanelahimirza kiittää teitä youe vastausta

mutta voi u kertoa minulle, jos on olemassa r muita tapoja mobiili lähettää dataa PC: .. muille kuin tietokoneen IP-osoite?

toisin sanoen .. Miten mobiili tiedä, mitä PC lähettää tietoja (kautta GPRS)???

ja .. mitä ohjelmia tarvitaan liikkuvia ja PC: lle??

kiitoksia paljon

i havent tehnyt asian näin, mutta voin kertoa u joitakin samanlainen juttu oli Live Stream Java-sovelluksen.Tämä sovellus tunnistaa käyttäjän hänen sähköpostiosoitteen sekä PC-Mobile.sovittaen osoitteen web-PC on suorana eloisa.u on löytää hakemuksesta ur itse, jos se on tiedostojen siirto.

mutta jos u haluat siirtää tekstiä, niin paras tapa on sähköpostitse.Mobile sähköpostitse lähettämällä sähköpostia tietokoneeseen

kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back