miten mitata "välkyntä"

T

trob

Guest
Hei kaikki!

kysymyksiini vaikuttaa yksinkertaiselta (mutta voin tunnustaa, että i dont tiedä mitään elektroniikka):

Miten voin mitata vilkkumista valolähteen?(kuten minun LCD-näyttö, my old tv, minun johtanut taskulamppu, minun projektori jne.)

Minulle sanottiin, että tämä voidaan tehdä valodiodin, photoresistor ja Valomonistinputket hyvin heikko valonlähteet.mutta luulisin i tarvitset laitteen itse seurata välkynnän.tämä voidaan tehdä, ja miten?

paljon kiitoksia avusta.

.

Flicker määritellään vaikutelman horjumista silmämääräisten tunne aiheuttamien kevyt ärsyke joiden kirkkausalue tai spektrinen jakelu vaihtelee ajan mittaan.

(IEC 60050 (161), International Electrotechnical Vocabulary (IEV) Luku: Sähkömagneettinen yhteensopivuus.)

Syy on subjektiivinen ilmiö,
joka liittyy ihmisen käsitys, se ei voi mitata ilman basing herkkyys eritelmä.Löydät joitakin eritelmät kunkin teho laatuvaatimukset.

kyllä, yksi käyttää photdiode että on määritetty ihmissilmä herkän (BPW21 tai jtk)

Liitä Aurinkokennojärjestelmien altistuvat laitteen mukaan mittaus on oskilloskooppi panos; näyttää suhteellinen amplitudi ja taajuus välkkymistä.
Miguel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back