Miten muokata PDF-tiedoston, jos se on avata Adobe Acrobat?

P

password

Guest
Olen avata pdf-tiedoston. Se sisältö tekstitiedosto, koska en voi valita tekstiä siellä. Koska joitakin syitä, on teksti haluan korvata toisella, mutta en tiedä miten. Ainoa asia mitä voin tehdä on lisätä kommentin riviä !!!!!! Ne eivät näy pdf-tiedoston, kunnes hiiri on. Tekstin Haluan korvata taulukossa ei siis voi tehdä muuntaa Word muuntaa takaisin pdf. Kun tallennat Word-tiedostona, se rakenne on vaurioitunut voimakkaasti. Auttakaa. Voin vain tehdä juuri nyt on muuntaa ne kokonaiskuvaa käyttäen Photoshop muokata. Tämä aiheuttaisi tiedoston koko on liian suuri. Kiitos jo etukäteen.

Olen menetelmä, ehkä voit kopioida tekstin doc-tiedosto, sinun pitäisi meikki jälleen, sitten muuntaa sen pdf-tiedoston. huolehtia, versio Adobe acorbat on 6,0 tai yli

Sinun täytyy ostaa ohjelmisto, joka voi pistää suoja PDF-tiedostona. BYE. G.

Lue tarkemmin! on clivechen: Olen jo maininnut, että pdf tarpeen muokata koostuu taulukosta (iso koko) niin kun olin muuntaa DOC, pöytä jäi puoli. Sen rakenne on vaurioitunut voimakkaasti, joten en voi muuntaa takaisin. on tlp71@hotmail.com Et lukenut viestini huolella kuitenkin kiitos käsittelyssä. Tarvitsen vielä teiltä apua.

Mitä PDF-editointiohjelma sinulla on? Onko sinulla edes Acrobat Professional tai Adobe PageMaker? Onko tiedoston protetected syystä eikä itse? Miksi sitten haluaisit muuttaa asiakirjan? Pyydä kaveri, joka syntyy sen muuttaa sinua ja dont pyytää laittomien vihje väärentää asiakirjoja.

[Quote = salasana] Olen avata pdf-tiedoston. Se sisältö tekstitiedosto, koska en voi valita tekstiä siellä. Koska joitakin syitä, on teksti haluan korvata toisella, mutta en tiedä miten. Ainoa asia mitä voin tehdä on lisätä kommentin riviä !!!!!! Ne eivät näy pdf-tiedoston, kunnes hiiri on. Tekstin Haluan korvata taulukossa ei siis voi tehdä muuntaa Word muuntaa takaisin pdf. Kun tallennat Word-tiedostona, se rakenne on vaurioitunut voimakkaasti. Auttakaa. Voin vain tehdä juuri nyt on muuntaa ne kokonaiskuvaa käyttäen Photoshop muokata. Tämä aiheuttaisi tiedoston koko on liian suuri. Kiitos jo etukäteen. [/Quote] Toivottavasti tämä olisi hyötyä u.. Kirja n. everythin PDF. ottaa ur oma aikaa lukea se ja ratkaista kysymys!
Code:
 http://bitchx.ufobject.com/books/how2doeverything/MCGraw-Hill% 20Osborne% 20How% 20ja% 20Do% 20Everything% 20With% 20Adobe% 20Acrobat% 206.0.zip
/ cedance

Kiitos arunmit168 oman kirjan. Aion tallentaa aikaa lukea ja jos löydän jotain hyödyllistä, aion lähettää heidät täällä tekemistä. ja fallbreak01 On Tilaus alkaen tärkeä asiakas, ainoa asia mitä voin pyytää valmistuksessa on PDF-luettelo. Minun täytyy muokata (lisätä, merkintä, joka korvaa asioita, jotka helposti sekoittaa minun asiakkaat ,...) sopivaksi tarvitsevat niitä. Ne ovat salaisia, joten en voi lähettää niitä täällä. Terveisin

kopioida sivun ja muokata tuntikirjanpito. sitten käyttää pdf-editori (esim. Adobe ammatillinen). Muunna muokattu Word-asiakirja PDF pdf toimittaja. kiitos

@ Atmaca [quote = salasana] teksti haluan korvata taulukossa ei siis voi tehdä muuntaa Word muuntaa takaisin pdf. [/Quote] / cedance

kuvaa sana saattaa olla suuri, mutta se on pieni, kun muunnat Word-tiedoston PDF-tiedosto.

Kun pitkään työtä pdf, huomasin, että Adobe Designer 7.0, tulossa on Adobe Acrobat 7.0, voisi tepsiä. Aihe sulkee Kiitos kaveri! PS: ainoa ongelma on, että rahaa maksetaan ostaa ohjelmistoja.

Adobe ARCOBET ... Minä toimii ... U muokata ja tallentaa tai lukita LETCTURE

Mikä ongelma talteen yhdestä sivusta doc-tiedoston, ja sitten voit korjata kyseisen sivun (eli te sanoitte, että muotoilu oli väärin) ja muuntaa että doc pdf kun olet muuttanut sen, sitten tuoda ne pdf luomasi yli sivu purit ... voit tehdä sen Acrobat Professional 6,, olen tehnyt sen itse.

Oikeastaan tämä on piirros, mutta en todellakaan tiedä, miten he tekevät sen. Voin valita taulukon teksti. Se sisältää ison pöydän, että normaali A4 ei voi pitää sitä -> todellinen suuri ongelma, kun muuntaa se sana. Doc taulukko splited tulee 2 osa, lisäksi on myös joitakin outoja merkkejä paikka satunnaisesti sivulla -> rakenne taulukossa on täysin vaurioitunut. Kaikki voi tehdä Adobe Acrobat lisäämällä kommentin linjaa ei voi näyttää tulostettaessa. Tein ja Adobe Designer on hieno.

No, voin nähdä vain yksi ratkaisu ur ongelmaan. -> siitä taulukosta, että u cant kopioi, paina "Print Screen"-komento kahdesti, kun se näkyy näytössä ja liitä se maali. sieltä u tuo että taulukko sana kuvana. Sitten käyttämällä / w kutsutaan Acrobat Distiller "u voi muuntaa sen PDF. En voi lähettää u että ohjelmisto, jos u halua. Toivottavasti tämä toimii u.

jos sinulla on kunnossa Adobe mutta ei vain lukija, voit muokata sitä.

Lukittu PDF-tiedostoja voi avata ja muokata halkeilua kautta ohjelmisto. Mielestäni voit ladata sen internetistä ... vain google sitä. Vaihtoehtoisesti voin yrittää avata tiedoston, voitko lähettää sen kautta minulle ... PM jos se ei ole kovin herkkä info jne. ..

Olen menetelmä, ehkä voit kopioida tekstin doc-tiedosto, sinun pitäisi meikki jälleen, sitten muuntaa sen pdf-tiedoston. huolehtia, versio Adobe acorbat on 6.0 tai uudempi PS: ainoa ongelma on, että rahaa maksetaan ostaa ohjelmistoja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back