Miten muuntaa hspice malli tiedosto peikko malli tiedoston?

Z

zwei78

Guest
Miten muuntaa hspice malli tiedosto peikko malli tiedoston?Onko pehmeä voi tehdä sen?

Voitko kertoa minulle, kuinka tehdä se peikko yksityiskohtaisesti?I really appreciate apuanne.

vuonna konsolin käyttö
SPP-convert-hspcompatible <hspice file> <specterfile>
Katso myös osaksi online-ohjeen

Olette auttaneet minua.Olen tehnyt sen accorrding teidän suuntaan.Ja voin poistaa "taso = 49" on peikko malli-tiedosto, joka produed, koska kun simuloida netlist se peikko, on muutamia virheitä. Haluan tietää, onko tämä vaikuttaa simulointi percision.

Voisitteko ensin kertoa, mitä virheen saat?Tarkoitan, että on parempi olla poistaa tasolla.Se on aina riski, siinä mielessä, että voisi olla jokin muu tason malleja, jotka eivät malli joitakin toisen vaikutusten malli 49.

"Peikko tarjoaa SPICE Reader voit simuloida nykyisten SPICE netlists kanssa peikko"
Uskon, että tämä ominaisuus on olemassa vain versio 5.0 ja edellä
Lue asiakirjat

Virhe todettu peikko aikana piiri lue-in.
"/ home/wzhao/model/t025model/hspice/mix0255_2.scs" 1868: syntaksivirhe
malli julkilausuman.Tämä on 1868 rivi:
malli nch5 bsim3v3 taso = 49 (

Jos minun poistaa "taso = 49", ei ole virhe.

hei
peikko voi simuloida kanssa bsim tasolla kuin hspice tasolla.

hspice tasolla 49 = bsim tasolla 13
...tnx

Saatat joutua ilmoittamaan peikko noin se jonkinlainen komentorivin parametriä

I muuntaa mallin näin, miksi se ei toimi?
SPP-convert-hspcompatible wujl.l wujl.scs

Ole hyvä ja auta minua.

Hi friends,

Ongelma on niin yksinkertainen kuin tämä.Peikko määritellään taso 49 mallia "bism3v3".Sinun noudatettava seuraavaa menettelyä.

1.First mausteen tiedosto sisältää kaikki kirjaimet isoja kirjaimia.Kirjoita yksinkertainen C ohjelma muuntaa kaikki isot kirjaimet huomioon pienet kirjaimet.

2.Delete on "."ennen mallin

3.Add lausunnon alussa tiedosto

simulaattori lang = peikko

4.Poista kaikki sulkeissa mallin tiedosto.

4.Kun malli sisältää tietyn transistori nimi pienet kirjaimet esimerkiksi "pfet", "nfet" tai mitä nimeä annoitte varten transistori.

6.Jälkeen, että sisällytät bsim3v3 pienillä kirjaimilla

7.Tämän jälkeen voit määrittää sen tyyppiä

type = p PMOS
type =
n. nmos7.If-versiosi specre tukee viime versio bsim3v3 voit sisällyttää nyt

version = 3,24.

muunnosnumeroyhdistelmän 3.21,3.22,3.23,3.24 ovat kaikki tuettuja ic5.0.Kaikki ovat samat, joilla on parempi käyrä asennusta varten kapasitanssi malleja viime versiot kuten 3.24.

8.Poista ". M" laajentamista mallin tiedosto ja antaa ". SCS-päätettälähteä muun muassa se on.Sen pitäisi toimia nyt.Muut viisasta kirjoittaa minulle ongelman.Voit poistaa taso = 49 jos määrität versio.Ei haittaa.Muista, että peikko on kirjainkoko kun SPICE on erottelee.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back