Miten näyttää connectivity leiska poljento

B

bluesy

Guest
Hei, olen uusi layout suunnittelu erityisesti käyttämällä Cadence. Miten voin tehdä niin, että se voi osoittaa välisen yhteyden transistorien avulla poljento? :?? ::???: Layout Kunkin transistorin että olen lisännyt on hyvin monimutkainen minulle ja en tiedä mikä on valua, lähde ja muut. I dont todella tiedä, miten reititys niiden välillä. Monia laatikoita ja i dont osata erottaa ne. Saanko tietää missä voin etsiä tietoa? Onko kukaan voi auttaa minua? Kiitos avustanne [Liitä = CONFIG] 65622 [/ATTACH]

layout ei ole monimutkaista. Se on yksinkertainen muotoisia ja eri kerroksia, jotka tekevät laitteen. tietää kerrokset ja säännöt, sinun täytyy viitata PDK. säilyttää yhteydellä voit aloittaa nimeämällä polkuja verkon nimiä. Jos poljinnopeutesi asennus on ulkoasu xl se säilyttää yhteyden tietoja. jotka kadenssi version käytät?

taitto-ikkunassa on mahdollisuus työtila valita siellä Basic uusi ikkuna ponnahtaa ylös vasemmassa yläkulmassa navigaattorina ... sieltä näet laitteita NM0 muuten kuin u nimetty niitä ja myös verkot / nastat jne. vain Valitse laite, jonka haluat nähdä, se korostuu ja layout-ikkunassa. Jos haluat nähdä, mikä viemäri on liitetty mitä ... mennä yhteyden> verkot> näyttää allconnected verkot ... klikkaa sitä valitse tappi tai mos nähdä yhteyden sen kanssa muiden ... Toivottavasti se auttaa sinua ... jos u tarvitsevat enemmän tietoa sitten kirjoittaa tänne .. myös tehdä tarjoavat versiota käytät .. Ennen kaikkea on IC 6.1.4.500 poljento ja virtuoosi XL / L

Kiitos, käytän versiota jos ei erehdy. Voi tiedän, että jos minun täytyy lisätä joitakin nukke transistorit vastaavat tarkoitukseen layout, pitäisi lisätä nuken transistoreita kaavamaisen osaan? Jos kyllä, miten minun pitäisi tehdä yhteyden heille ja tehdä mitoitus? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 11:17 ------ ---- Edellinen viesti oli kello 11.12 ---------- [/SIZE] [/COLOR] miten voin katsella PDK.? kiitos. Napsautin liitettävyys n niin ei net minulle valita, se vain voi valita esimerkiksi määrittää pin, etenee verkot mainos muoto net, merkki net, poista net, luovuttaa net tai muita.

version? haluat lisätä tutteja ja kaavamaisen samoin. jos oikosulun portti, viemäri, lähde nukkeja ja asettelua VSS, tekemään saman kaavamaisen

version 5, kiitos mutta sitten on että mitoitus tutteja sama kuin muissa transistorien samoin?

versio 5 ei ole. paljon liitäntäominaisuuksia. Olen koko minun tutteja kanssa levyinen kuin laitteen vastaamaan, mutta antaa sen vähimmäiskestoa.

että i cant viittaavat PDK. säilyttää yhteyden? Käytin layout XL lisätä transistorit keräämällä siitä kaavamaisen myös. Kiitos paljon teidän informaatiota.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back