Miten ohjelmoida PIC käyttämällä Matlab?

S

solidsnike

Guest
Onko mahdollista käyttää Matlab-ohjelmien välillä kuva, jos tämä okei voin saada informations tästä:?: Toivottavasti voit auttaa minua ja anna minulle mitään tietoja tai tiedot.tästä hlöä.,, Tarvitsen apuanne erittäin

Huom: intrfacing on rinnakkaisporttiin ja käytän PIC16F84 mikro-ohjain

kiitos

Oletko sidottu MATLAB?

Mitä tarkalleen teet kanssa PIC16F84?

Onko mahdollista käyttää muita ohjelmistot ja satamissa?

Hurraa,

Voin kertoa teille joitakin ajatuksia (ei toteutettu, mutta voi kokeilla):

1) Kun käytät rinnakkaisportti, voit suorittaa *. exe from Matlab.Joten käytä dosbase ohjelmoija saatavilla verkossa, joka hyväksyy komentoriviargumentteja.Tee erään tiedoston ja pyytää, että erä tiedosto Matlab.(Voit myös muuntaa komentojonotiedoston exe ja sitten alkaa Matlab.)
2) Voit muuntaa olemassa C-koodi PIC Programmer (saatavissa netto joidenkin sivustojen), muuntaa sen *. max tiedostoon ja käyttää sitä Matlab.
3) Vuoden Ehdotan, että voit muuttaa käyttöliittymän sarjaportin ja käyttää kaikkia saatavilla käynnistyslataimen ja sitten transmitt hex koodin PIC käyttäen MATLAB.

Toivon, että tästä olisi apua sinulle, mutta kolmas viittaa ei olisi mahdollista, jos käytät PIC16F84.Keinoja, voit yrittää löytää käynnistyslataimen siitä.

Onnea.

Quote:

2) Voit muuntaa olemassa C-koodi PIC Programmer (saatavissa netto joidenkin sivustojen), muuntaa sen *. max tiedostoon ja käyttää sitä Matlab.

Hi solidsnike,

Yritän selvittää kysymykseesi.

Oletko haluavat saat koodinpätkä (PIC) osaksi siru alkaen MATLAB?
tai
Oletko halua tuottaa koodia (PIC, tietenkin) käyttämällä MATLAB?

Hurraa,

tarkasteltava
http://www.fuzzytech.com/
I hope this helps
onnea

solidsnike kirjoitti:

Miten muuntaa C-tai C -koodin koodin tai toimintoja, jotka käytetään Matlab>>> Tiedän, että voin kääntäjän tehtäviä Matlab ja C -kielellä, mutta haluan vastapäätä tavalla kuin C : sta Matlab

Quote:

tai

solidsnike kirjoitti:Quote:

tai

Hei namqn,

Minun ennusteissa on rinnakkaisportti>

Kiitoksia kaikille apua>> Yritän soittaa C, C -tunnukset MEX-toiminto.
Jos joku on kirjoja tai viittauksia tästä aiheesta olen kiitollinen, että ...

Kiitos vielä kerran ja minun ystävällisin terveisin teille

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back