miten ottelu RF käynnistää viittaa 50ohm linjat?

C

CADtenchy

Guest
Hei,

Huomaan näytteen demo boards saat siitä tykkää ja Heetti, ne on aina suuri pad jos reuna asentaa SMA on juotettu.Way isompi, että (yleensä) CPWG linja.
Olen olettaen on vähentää discontinuties ja vastaavat juotetut nastaisesta että 50ohm linja.

Voinko malli tämän mikroaaltouuni työhuone (MWO-100) voidaan laskea, mitä koko laukaisualustoja Tarvitsen minun levyille?
Vai onko olemassa online viite doc voin lukea sitä?

Olen nähnyt peittoalueiden olet keskustelemme annetun Heetti demo-levyt.Epäilen, että he olivat kokeellisesti määritetty.

Saada jalanjälki vastaamaan erityisesti liitin on haaste.Liitintenhallinnan toimittajat eivät yleensä suosituksia, väittämällä, että on aivan liian monta muuttujaa, eri PCB: n, paksuus, dielektristä, jäljittää mitat, plating, taajuus, suorituskykyyn liittyviä vaatimuksia, ja lista jatkuu.

En yleensä käytä HFSS mallin liitintenhallinnan rajapintailmiöistä ja PCB jalanjälki.Epäilen, että voit saada samanlaisia tuloksia muista ohjelmisto.Seuraava askel on rakentaa joukko kuponkeja vahvistaa simulaation tuloksia.Tavoitteena on työ-laitteisto.Getting asiat työskentelevät yhä usein jonkin aikaa kupari-nauhan ja terävää veistä.

Löysin vertailuaines olevan suhteellisen harva tällä alalla.Luulen, että se johtuu siitä, että jokainen hakemus on hyvin erityinen ja ainutlaatuinen.

Tämä kummallinen asia on se, että tämä "laukaisualusta" ei ole yhteistä eri myyjien ja itse voit nähdä heidät yhdessä Hitite ref, aluksella vielä niitä ei ole samaa lähestymistapaa ja voi itse käynnistää suoraan pois PIN kuitenkin yleisesti, kaikki ne myyjät näyttävät hyväksi käyttäen vertikaalisten mount liitin mukautettu reuna käynnistää sijaan käyttämällä liitin suunniteltu sovellus.

SiGiNT

Pidin siitä kommentoida käyttämällä väärin liitäntä edellä.Tämä tapahtuu koko ajan (ja tietysti haluaisin koskaan tehdä sitä).Alle 2 GHz: n asiat ovat suhteellisen myötäävien ennen, että se saa riskialtis.Jos olet työskennellyt X tai Ku tai korkeampi sakon viljan tiedot ovat merkittäviä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back