Miten päästä alkuun ARM

R

rujchai ung

Guest
Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? En todellakaan halua tietää ja oppia. : Oops:

Mitä u haluavat ARM? Laitteisto tai ohjelmisto? Vist www.arm.com sivusto, lataa joitakin materiaaleja. Kerrothan tietyissä u. Terveisin Poli Kitti

Mitään erikoista jos u tarve U kysyä minulta .. En tiedä ARM hyvin. Terveisin Poli Kitti

Poli Kitti: Haluan laitteisto tai ohjelmisto. Laitteiston, Etsin halpaa aloituspakkauksen aluksella mukana kehitysmaiden työkalu niin että voin leikkiä ARM, aivan kuten mitä voimme tehdä STK500 for AVRs Atmelin. Ohjelmisto, Etsin IDE ARM jonka voin harjoitella koodausta, simuloida ja virheenkorjaus.

[Quote = rujchai Ung] Poli Kitti: Haluan laitteisto tai ohjelmisto. Laitteiston, Etsin halpaa aloituspakkauksen aluksella mukana kehitysmaiden työkalu niin että voin leikkiä ARM, aivan kuten mitä voimme tehdä STK500 for AVRs Atmelin. Ohjelmisto, Etsin IDE ARM jonka voin harjoitella koodausta, simuloida ja virheenkorjaus. [/Quote] Atmel ARM ei ole sama kuin Atmel AVR!

[Quote = rujchai Ung] Poli Kitti: Haluan laitteisto tai ohjelmisto. Laitteiston, Etsin halpaa aloituspakkauksen aluksella mukana kehitysmaiden työkalu niin että voin leikkiä ARM, aivan kuten mitä voimme tehdä STK500 for AVRs Atmelin. Ohjelmisto, Etsin IDE ARM jonka voin harjoitella koodausta, simuloida ja virheenkorjaus. [/Quote] Tämä laitteisto on iso piiri .. u tarvitse comunicate minulle saparatelly .. U voi tavoittaa minua [email ] navya_prakash@yahoo.com~~V [/email] Mitä Poli Kitti

U ovat kiinnostuneita ARM7 tai ARM9 vai ARM11? Haluaisin tietää ur comenta Terveisin Poli Kitty

Voisit käyttää GameBoy Advance myös! : O ydin järjestelmä GBA on ARM7TDMI niin, jos saat: - GameBoy Advance - salama kit - flash-kortti ( http://www.gbax.com/ esimerkiksi) voisit saada täydellinen aloituspakkauksen kanssa LCD-värinäyttö, ääni, joystick jne. .. GBA voi käyttää käsivarsi kerääjiä, gcc kääntäjä, jne.. >> www.ngine.de jos tarvitset lisätietoja: www.gbadev.org Toivottavasti se auttaa! :)

[Quote = rujchai Ung] Haluan laitteisto tai ohjelmisto. [/Quote] Voit katsoa Evaluator-7T päässä ARM, tämä on edullinen arviointi alustalla. Sillä kehitysympäristö voi harkita gcc työkaluja tai voit kokeilla eval versio alkaen ARM.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back