Miten PAC analyysi toimii haamu?

G

gunturikishore

Guest
Hei,
Voiko joku kertoa minulle, miten PAC-analyysi toimii? Epäilyt ovat seuraavat1.Kun THR on useampi kuin yksi AC-lähteiden, kuten "vsin" tai "satama" Wh pieni ärsyke sovelletaan kiertoon?Näin netlisiting, mutta se ei sisällä tällaisia tietoja.

2.Which liikennöivät käytetään pienten signaalin analyysiin.Asiakirjat sanoa, että se käyttää aiemmin laskettuja peridically aikasidonnaisia operting point.If joten pieni signaali on itse taajuusmuuttajat effcts joka taas sekava ja Frequncy verkkotunnusta appripriate Side Band aiemmin laskettuna PSS analyysia määrä calcultions ovat menossa to increse niin valtavasti.Minulla on tunne THT jonnekin THR kuuluu ymmärtääkseni ongelma.

Kiitos etukäteen

1.Voit kirjoittaa pienen signaalin magnetointi panos "pacmag" parametrien vsin lähde.Jos sinulla on useampi kuin yksi tulo kiihtyneisyys, tuotos on vain lineaarinen yhdistelmä vastaa näiden monien magnetointi on päällekkäisyys.

2.PAC-analyysiin kuuluvat taajuusmuuttajat vaikutus, eli voit laskea saada yhdeltä puolelta bändin muiden eri harmonisten indeksi (Tästä on hyötyä esimerkiksi, on SC-suodattimet ja ylös alas muuttamista mixer).Voit valita määrä sidebands että tarvitsee simulointi, ja tietenkin enemmän sideband olet määrittänyt, pidempi simulaation aikana.Toivottavasti se auttaa ja pls korjata jos olen väärässä.

Haluaisin esittää yhden kysymyksen kanssa.Olen PSS arvioida IIP3 IF suodattimen, mutta kuten kaikki ihmiset kohtaavat, 3.-järjestyksessä kaari virransäästö-alue ei ole oikea.Joka tapauksessa, minun tapauksessani tämä virheellisyys tapahtunut jopa suuren tehon alueella, jotka saavat minut erittäin vaikea löytää 3 dB / dB kulmakerroin käyrän, vertaa PSS PAC simulointi.Olen asettaa määrä harmonisen enintään 500 niin, että 2 käyrät (PSS vs PSS PAC) voidaan arvioida samalla.

Kysymykseni on, miksi tämä asia tapahtuu?Koska spectreRF teoriaa, he sanoivat tarkkuus PSS ei riipu määrä harmoninen.Joku on idea?

Hi terryssw,

Kommenttisi on hyvä siinä mielessä, THT nyt muistin THT meidän on käytettävä smallsignal parametrit käytettävissä mallien kanssa PAC pxf analysoinnin, koska ne ovat pieniä signaalianalyysi jälkeen PSS liikennöivät tietoa.

Mutta silti en saanut kunnollista vastausta Toinen kysymykseni THT pienille signaali sovelletaan Epäilen vain yksi OP käytetään mieluummin kuin koko Peridic toimipaikat PSS.

gunturikishore kirjoitti:Mutta silti en saanut kunnollista vastausta Toinen kysymykseni THT pienille signaali sovelletaan Epäilen vain yksi OP käytetään mieluummin kuin koko Peridic toimipaikat PSS.

Hei,

En tarkoita THT PSS ei vaadita ennen PAC tai pxf tai mitä pojat tai pojanpoikansa THT soitat.PSS on ehdottomasti tarpeen, ja olen varmasti on n. PAC pieni signaali vastauksen piiri.Tarkemmin sanoa, jos säännöllistä liikennöivät on käytetty pieni signaali on itse frequncy muuttamisen vaikutuksia.Sitten riippuen viite puolella bändi on sekoittunut sopiva bändi suurten signaalin PSS useammin frqquency verkkotunnuksen kierre.Oma epäilemättä on wheteher tämä pieni signaali mitään frquency muuntamista effets ennen THT konvoluutio suureen signaali.Jos Määräajoin liikennöivät on käytetty ennen tätä suurta signaalin konvoluutio pieni signaali on itse frequncy muuntamisen vaikutukset (aika verkkotunnuksen Kerto-ja siten taajuusalueen convolutio tehdään myöhemmin tänä nonliner pienen signaalin vastauksen mukaan viittaus Side Band THT voimme määritellä jos se tapahtuu niin).

Muuten, jos se ei käytä taajuusmuuttajat tekniikkaa tämän pienen signaalin (ennen suuria signaalin konvoluutio vaikutus) on syytä käyttää yhtä liikennöivät
jonka Sanoisin ainutlaatuinen ja vain yksi DC-toimintapisteessä.Olen epäileväinen n. Tämän frequcny muuttamisen vaikutuksia onko sovellettava tämän pienen signaalin tai ei, ennen sekoitusta PSS suuri signaalia.Olen myös testaus eri bändi valinnat on oltava sama.Ongelma olisi selvempää, u, joita nyt kai.

Mielestäni olisi parempi selittämään seuraavat muutamia kohtia:
1.On oltava vain yksi taajuusmuuttajat vaikutuksen tehnyt yhdessä PSS PAC.

2.Vuonna PSS, voit määrittää oman säännöllisen toiminnan taajuus FS, joka on myös teidän keskus viite sidebands ja myös sijainti konvoluutio on freq.toimialue.

3.Vuonna PAC, voit määrittää oman signaalin taajuus ja viite sideband määrää N, joka merkitsee sitä, että tiedot PSS PAC voit laskea pieni signaali hyötyä varten N * fs.Joten mielestäni on vain yksi Freq muuntamisen vaikutusta, suorittaa PSS PAC samaan aikaan, sillä vain PSS analyysi ei näytä sinulle mitään tietoa freq.muuntamista.

4.Vain epälineaarinen vaikutus huomioon PSS PAC on joka johtuu suurten määräajoin ärsykkeiden epälineaarisuus (epälineaarisuus aiheuttama kellon tai LO).Kotona lisäykset, ei epälineaarisuus harkitaan PAC (eli epälineaarisuus alkaen tulosignaali ei oteta huomioon).

Ya

Mielestäni nyt sinulla on minun kohdallani question.If ei taajuusmuuttajat tai muu linjaliikenteen vaikutukset tuottavat PAC se olisi unoque liikennöivät joka voi olla vain DC liikennöivät.Muuten se on epälineaarisia vaikutuksia vastauksessaan itse.Mutta asiakirjat kuten SpectreRf teorian mukaan muuten, että se käyttää edellisen PSS laskettu liikennöivät.Thts kohtaan, jossa olin hämmästynyt.

[quote = "terryssw"] Minusta olisi parempi selittää seuraavat muutamia kohtia:
quote]

Kiitos terryssw, se on todella hieno selitys PAC simulointiin.
Suositukset saada tarkemman tuloksen PAC simualtion?
Erityisesti SC-suodattimen.
Thak teitä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back