Miten parantaa kaistanleveys PIFA

I

imranshoaib

Guest
Hei, Minulla on simuloitu yksi bändi PIFA GSM 900 sovelluksiin. Keskitaajuus on hyvin samaan aikaan 925 MHz mutta kaistanleveys on pieni. | S11 | noin -20 dB. Miten voin laajentaa kaistanleveyttä? Käytän Agilent ADS2005A varten PIFA simulointi. Sinun ohjausta arvostetaan tässä suhteessa ...

Kuten kaikissa antennin, lisätä (sähkö) määrä. Niin voit nostaa etäisyys maasuojalevy ja laastari sekä laastari leveys. Jos käytät dielektrinen, vähennys dielektrisyysvakio, ilma on tietysti paras. Myös wdith ja oikosulun pin vaikuttaa kaistanleveys. Kehittyneempiä menetelmiä hyödyntää aukkoihin laastari, loistaudit ja useita resonanssia. On olemassa monia kirjoituksia tästä.

Välinen etäisyys syöttöpiste ja Lajittele kohta myös vaikuttaa kaistanleveys ja Jone mainittu ero maasuojalevy ja jäähdyttimen patch vain eriste paksuus vaikuttaa myös kaistanleveyttä. Jotta ymmärtää oikein pifa parempi lukea alla kirjoja Planar matkapuhelinan - Kin-Lu-Wong Kompakti ja laajakaistat Microstrip Antennit - Kin-Lu-Wong Molemmat ovat saatavilla tämän sivuston. osalta, balaguru. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 46 minuuttia: [/color] [/size] mennä tiskien alla linkki http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=276296

[Quote = balaguru thavamani] etäisyys syöttöpiste ja Lajittele kohta myös vaikuttaa kaistanleveys ja Jone mainittu ero maasuojalevy ja jäähdyttimen patch vain eriste paksuus vaikuttaa myös kaistanleveyttä. Jotta ymmärtää oikein pifa parempi lukea alla kirjoja Planar matkapuhelinan - Kin-Lu-Wong Kompakti ja laajakaistat Microstrip Antennit - Kin-Lu-Wong Molemmat ovat saatavilla tämän sivuston. osalta, balaguru. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 46 minuuttia: [/color] [/size] mennä tiskien alla linkki http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=276296 [/quote] Minulla ei ole mitään lab arkki tähän tarkoitukseen. meidän lab avustaja vain pyydettiin suunnittelemaan pifa GSM 900 ja 1800 bändejä, yksi-yhtye ja yksi dual-bändi. Olen lukenut paljon ja suunniteltu joitakin mutta ongelma syvenee kaistanleveys. ADS ollaan ottamassa meille tässä lab niin suunnittelun ADS on oltava, muuten olen melko asiantuntija käyttäjä CST MWS ja olen saavuttamaan parhaat tulokset siellä. ja en tiedä miten annan kaikki nämä tekijät kuten, paksuus jne. mainoksissa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back