Miten peruuttaa Jännite piikkarit on digtal RS485 linja?

L

laser

Guest
Hei kaikki.
Olen työskennellyt hanke, jossa voin käyttää hyvin pitkän linjan (500 metriä tai enemmän) toimittaa tiedot myös diferential tavalla (RS485 mutta 25 volttia).
Nyt minun ongelmani on se, että saan jännite piikkejä ja reunoja neliön palkohedelmät, että voi mennä paljon suurempi tai pienempi kuin normaali jännite (0 tai 25).
Tämä on ongelmallista minulle, koska tämä voi olla catastrofic minun tulokytkentä, joka käyttää vertailutehdas lukea diferential signaaleja.
Onko se mahdollista peruuttaa nämä jännite piikkejä?
Jos kyllä, miten?
Niille teistä kiinnostunut, olen atached ruutu pyydystää minun oskilloskooppi,
josta käy ilmi ongelmallista aaltomuotojen.
Kiitos paljon huomiota.

Francisco S.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ennen kuin panos vertaimet, I johtaa pulssin kautta "puhdistamiseen" piiri.Haluaisin kokeilla ainutkertaiseksi FF.

This way, only the output from the one-shot (a cleaner pulse) can be compared. En tiedä, jos verrataan pulssin leveys tai vain ero 0 - 25V, mutta jos haluat saman pulssin leveys, voit määrittää ulkoisen vastus ja kondensaattori arvoja tiedotteessa FF.

Hope this helps
WA

Jos haluat säästää kaistanleveyttä ja komennustyöhön Olen muokkaa tätä postitse.
A FF on Flip Flop piiri.Yleensä JK, SR D tyyppi ect ...

Jälleen, että tämä auttaa.
WA
Last edited by WA 24 maaliskuu 2004 1:44, muokattu 1 kertaa yhteensä

Low pass-suodatin poistaa niitä.

Näyttää siltä, että linja ei ole päätettävä asianmukaisesta impedanssi (resistenssi).Haluaisin ehdottaa, että ensin yrittää alhaisempi vastustuskyky nähdä jos voit poistaa soittoäänen alentamatta tärkeimmät signaalitasoa.Yritä sitten vähän pass-suodatin.Yksi temppu alentaa soittoäänen alentamatta tärkeimmät pulssin amplitudi on siirtää linjan kanssa vastus sarjaan, jossa on kondensaattori.Olet säätää vastus ei soittoääniä ja säädä kondensaattori, että suurin leveys koko signaalitasoa.Toinen temppu on lisätä pieni vastus sarjaan rajan kuljettajaa varten.

Voin yrittää sitä, mutta yksi tärkeimmistä tavoitteista on olla alin kuormitus mahdollisimman linjan, koska tämä järjestelmä on tarkoitus olla noin kaksisataa orja yksikköä tai enemmän, jaetaan linja-comunicate joiden paristokäyttöinen päällikön yksikkö .
En siis tarvitse olla pienintä nykyinen mahdollisimman kunkin slave yksikkö (3 tai 4 mA), jotta on hyvä hetki ajan akku.
Minun on löydettävä keino puhtaan signaalin unohtamatta virrankulutus rajoituksia.

Jos aiot ketjuttaa yksiköt, juuri irtisanomista koskevan kaukaisimpaan rivien loppuun.

Hei
Saat tappaa volttage spickes sinun on käytettävä ferite rengas ydin, löydät hänet olld PC Power supply.Then lopettamaan vanhan kela ja taaksepäin uusia.

Rengasta, koska linja Q arvo ia liian iso!
Q = (√ L / C) / R, R on lähde vastus, L, C on linja-parametria.
Jos Q = 1, ylitys on 16%, Q = 2, ylitys on 44%.
Varmista, että PCB-Q-arvo on alle 1, jos mahdollista, tehdä Q = 0.5

Lisää vähäarvoisten vastukset on tuotoksen A-ja B-signaali RS485 (10 ohmia), sarjaan mukaan jokaisen solmua.Lisää vastuksia irtisanominen päistä on pitkä rivi vastaa linja impendance.Yleensä noin 120 ohmia mutta riippuu linjan tyyppi.

www.circuitcellar.com/library/ ccofeature/perrin0799/c79bppdf.pdf
pdfserv.maxim-ic.com/en/an/AN367.pdf
m.1asphost.com/ppluu/embedded/embed/rs485.pdf
www.embeddedsys.com/subpages/resources/ images/documents/microsys_art_RS485.pdf
www.dmx512-online.com/ddloads/RS485.pdf

Klikkaa tätä linkkiä samoin.Tämä näyttää olevan paljon hyviä juttuja varten RS485.

http://www.robustdc.com/index.shtml?libsect=appnotes

Quote:Olen työskennellyt hanke, jossa voin käyttää hyvin pitkän linjan (500 metriä tai enemmän) toimittaa tiedot

on diferential tavalla (RS485 mutta 25 volttia).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back