miten piirtää (g / Id) vs Id / Is AMOS-laitteen

A

antaryami.mt.er09

Guest
Jos laite subthreshold alueella (g / Id) vs (Id / Is) käyrä on reqd ... kukaan voi plz auttaa minua, miten tämä CADENCE ja x-akselin pitäisi ulottua pico alue ............. KIITOS

Voit tehdä tämän käyrä suorittamalla DC analyysi (pyyhkäisi Id nykyinen). Oletetaan, että haluat piirtää käyrän M1, tarvitset kirjoittaa tiedostoon näin: tallenna M1: vastustaja Sitten pitäisi sisällyttää tämä tiedosto lib. Juoksemisen jälkeen DC analyysin näet gm vs minä osaisimme käyrän simuloinnin tuloksia.

[QUOTE = pakolainen, 798733] Voit tehdä tämän käyrä suorittamalla DC analyysi (pyyhkäisi Id nykyinen). Oletetaan, että haluat piirtää käyrän M1, tarvitset kirjoittaa tiedostoon näin: tallenna M1: vastustaja Sitten pitäisi sisällyttää tämä tiedosto lib. Juoksemisen jälkeen DC analyysin näet gm vs minä osaisimme käyrän simuloinnin tuloksia. [/Quote] on u puhuvat tekevänsä tämän CADENCE

Hei antaryami.mt.er09, kuvatun pakolaisten edellä suoriteta poljento ympäristön kysyt for.You luo tämän tiedoston ja ADE L valikossa aseta se teidän Malli Kirjastot tiedostot ja sitten Results Browser (of ADE L) ja jotkut yhdistelmät tonttien sinua saavuttaa se, mitä want.Give sitä kokeilla, se ei ole niin vähäpätöinen! Terveisin, Jimito13

Hei antaryami.mt.er09 Mitä tarkoittaa? lähdevirta? Ole hyvä, mitä on muuttuja, joka haluat piirtää oman x-akselilla?

[QUOTE = Palmeiras, 798917] Hi antaryami.mt.er09 Mitä tarkoittaa? lähdevirta? Ole hyvä, mitä on muuttuja, joka haluat piirtää oman x-akselilla? [/Quote] Onko edustaa tiettyjä nykyisiä = 2.η.β. (kT / e) ^ 2 ja x-akselin i want (Id / On) ja y-akselilla (g / Id) ja x-akselin pitäisi olla logaritminen (sen pitäisi alkaa Pico taso) ..... KIITOS

[SIZE = 1] ----- ----- Viesti lisätään 12:29 ---------- Edellinen viesti oli 12:23 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Mistä voin kirjoittaa tiedoston ja miten en tiedä plz auttaa

Hei kai ymmärrän kysymyksen. Jos ei - korjaa minua. Meillä seuraava testi piiri: Suorita DC Sweep, tallenna ja piirrä nieluvirta: Sitten ib laskin plot g (tontti, ei erplot): Sitten aaltomuodon ikkunassa mene Asetukset-> X-akseli -> Plot vs. ja muuta itsenäinen muuttuja / N0 / D (nieluvirta minun kuvassa) tuloksena tontti: Oletetaan, että sinä haluat. Terveisin.

Mikä on tarkalleen kuolemaan (!) Virhe saat? Lähetä kuvakaappaus virheen, jotta joku voi auttaa you.Providing niin vähän info ongelmia sitä, että kukaan ei voi auttaa, ellei hän ole taikuri ;-)

No tämä on virhe vanhempien versioiden MMSIM ... Mitä versiota käytät? Yritä päivittää MMSIM 7 ratkaisemiseksi.

[QUOTE = jimito13, 799706] No tämä on virhe vanhempien versioiden MMSIM ... Mitä versiota käytät? Yritä päivittää MMSIM 7 ratkaisemiseksi. [/Quote] Olen pahoillani .. en tiedä ... miten tietää, että ..

Ei ole ketään, joka tietää kaiken etukäteen ja ennen tehdä joitakin vaivaa päästä, mikä on tästä Tieteen ... lukemalla, kysymällä (täällä tai muuallakaan), yrittävät jne. ansaitset kokemus ;-)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back