Miten poistaa Glitches lähdöstä (kiireellinen)

J

jawadysf

Guest
Olen suunnitellut Manchester Encoder verilog mutta Saan glitches tuotoksen, voi joku ehdottaa minulle ratkaisu siihen. Olen jo tallentaa tuotoksen rekisteriin. Kiireellisesti Kuin

Esittele joitakin tahallisia viivästyksiä kaikki signaalit muut sitten signaali osoittaa glitchs, lisää discriptive vastata plz mainita ur koodi virtaus ja I / O-parametrit.

voit lähettää verilog koodi Manchester dekooderi ja enkooderi jos olet sitä ....... Olen myös työskennellyt hankkeen, johon liittyy manchester koodaus ja dekoodaus ....... Olisi suureksi avuksi, jos kirjoitat sen ........ Odottelen vastausta .......:!:

Hei, mielestäni sinun pitäisi lukea seuraava kirja on erittäin hyödyllinen. J. Lamoureux, Guy G. Lemieux, Steven JE Wilton, "GlitchLess: Aktiivinen Glitch MinimizationTechnique varten FPGA", 2007 Voit ladata sen ilmaiseksi Google Scholar. Onnentoivotukset

En ole varma, jos PCB seurata joka kuljettaa tämä signaali on hyvä ... Jos mahdollista tarkistaa FPGA pin suoraan ellei jos se pallo verkkoon. Tai kaapata käyttäen chipscope ja jäljittää viestin. Olen varma glicthes couldbe pois sirun, jos koodi on täydellinen! ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back