Miten prototyyppi RF piirilevyjä??

M

Mr.Cool

Guest
Tietääkö kukaan miten rakentaa proboboard korkean taajuuden radio transeivers? Olen kiinnostunut tekemään DIY langaton FM-ohjain, mutta en tiedä mitä käyttää tehdä kokeita. breadboards ole hyvä, koska sen capitance malleihin 1KHz tai enemmän. Aion työskennellä välillä 70 -80 Mhz. mitään ehdotuksia? ***************************************** Älä vastaa ellet ole hyödyllisiä tietojen avulla lisätä tämän post.Thanks Kaikki muut vastaukset ovat aina tervetulleita kautta PM.

Minulla oli samanlaisia ​​ongelmia pari vuotta sitten. Mielestäni yksi tärkeimmistä asioista olla varovainen ovat hyvät maadoitukset ja asianmukainen irrottaminen kytkennät. Rakenna oma piiri yläpuolella maataso kuten Cu tai rouva lautaselle. yrittää pitää kaikki maadoitukset mahdollisimman lyhyt ja kytkee teholiitännät aina 1N ja 100p niputetaan korkit ja jotkut uF varten matalilla taajuuksilla. Toivottavasti tämä auttaa, rfmw

Olen Agee kanssa rfmw, on hyvä käyttää microstrip linjat hyvää SVR liian. pool_77

Hi Mr.Cool tässä on mun 1 dollari arvoinen inflaation! Ei piirilevy ja etch materiaaleille käytettävissä-vain luoda pcb tyyppi layout kanssa fav progesta sitten tulostaa ja etch, niin sinulla on jälkiä siitä, että komponentit on. Varo GND-olen yleensä luoda jälkiä takana Board (FR4) ja pidä alkuun Cu pintaan GND. Pontikka

Mr.Cool, juota kaikki maadoitukset on Cu GND levy ja kaikki muut kytkennät ennen maadoituslevyn ilmassa (~ 5mm lattiasta). GND liitokset on lyhyempi kuin ~ 3mm (mahdollisimman lyhyt!). juote ulompi kapellimestari koaksiaalikaapeli suoraan Cu lautaselle. Voit käyttää yksipuolista FR-4 PCB aluksella maadoituslevyn kanssa Cu kone ylöspäin (ei alas kuin yleensä käytetä yksipuolinen yksinkertainen PCB levyt piirejä, jossa niputetaan komponentit ovat yläpuoli). rfmw

niin kaksipuolinen hallituksen olisi hyvä. alapuolelta sisältää vain maatason, kun yläpuoli on jälkiä ja komponentit? Anteeksi, olen uusi: smile:

Olen samaa mieltä Wacko2000. 70-80 MHz, että DC. Anyway, on saksalainen yritys, joka valmistaa erittäin hyödyllinen RF prototyyppien materiaalit. Sen nimi on Wainwright Mini-Mount GmbH, heillä ei ole verkkosivuilla. Osoite on: WMM GmbH Hartstr. 28c D-82346 Andechs Saksa Puhelin: 0049-8152-3162 telefax: 0049-8152-40525 Netissä etsiä

[Viesti on muokannut: feedbackkiller on 2002-02-13 11:51]

Shit. Viimeinen osa viestini katkesi: Netissä etsi "Mini-Mount" tai "Solder-Mount" (tuotenimi USA). Ehkä löydät jakelija. (Tiedän, että on yksi Iso-Britannian, mutta en muista nimeä). Niin kauan.

En ole kokenut rf prototyyppien, mutta luin jostain, että haluat pysyä poissa teräviä kulmia oman jälkensä Cu levyt.

Kyllä, teräviä kulmia antaa heijastuksia, jotka vähentävät signaalin laadun. Tämä on myös erittäin tärkeää nopeat digitaaliset, koska se voi luoda nonmonotonicities ja soittoääniä.

Sen vuoksi useimmat RF insinööri haluavat laittaa voimajohdon mahdollisimman suorassa

On 2002-02-06 13:51, feedbackkiller kirjoitti: Olen samaa mieltä Wacko2000. 70-80 MHz, että DC. Anyway, on saksalainen yritys, joka valmistaa erittäin hyödyllinen RF prototyyppien materiaalit. Sen nimi on Wainwright Mini-Mount GmbH, heillä ei ole verkkosivuilla. Osoite on: WMM GmbH Hartstr. 28c D-82346 Andechs Saksa Puhelin: 0049-8152-3162 telefax: 0049-8152-40525 Netissä etsiä
Call yhtiö ne ovat varsin kekseliäitä ja yhteistyöhön. Myös sijaan etsaus laudat voit kone jälkiä se on erittäin nopea ja tarkka, Filterman

On 2002-02-06 13:51, feedbackkiller kirjoitti: Olen samaa mieltä Wacko2000. 70-80 MHz, että DC. Anyway, on saksalainen yritys, joka valmistaa erittäin hyödyllinen RF prototyyppien materiaalit. Sen nimi on Wainwright Mini-Mount GmbH, heillä ei ole verkkosivuilla. Osoite on: WMM GmbH Hartstr. 28c D-82346 Andechs Saksa Puhelin: 0049-8152-3162 telefax: 0049-8152-40525 Netissä etsiä
Call yhtiö ne ovat varsin kekseliäitä ja yhteistyöhön. Myös sijaan etsaus laudat voit kone jälkiä se on erittäin nopea ja tarkka, Filterman

tahansa protyping En, käytän kaksipuolinen kupari laminaatti protype board, sitten asentaa komponentteja ylösalaisin, ja liittyä pieni linkkejä Lisää liberaali valikoima irrottamista, ja saat hyviä tuloksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back