Miten ratkaista ongelma paperi rypistyy HP LaserJet 4 tulostin?

4

4x4junky

Guest
Hei kaikki, olen varma, iloinen Tällä sivustolla täällä. Oma HP LJ 4 rypistymistä paperia, koska se tulee ulos. Se rypistymistä takapuolelle koska se tulee aina poistua ja se hillo ajoittain ... Sanon tämän, koska joskus paperi poistuu päällä pr-ryppyinen. Poikani kertoi minulle, se jumissa ja hän veti paperiarkki pois pohjasta takapuoli ja se oli hyvin vaikea vetää pois. Sen jälkeen paperi alkoi rypistymistä. Paljon kiitoksia kaikille neuvoja ja tai ratkaisuja. Steve

HP 4 Laser Jet tulostin ei ole ohjesivun. Kiitos kuitenkin.

Kokemukseni rypistymistä paperi lasertulostin on, että se johtuu kulunut tai likainen syöttörullat. Ajan mittaan kumirullat päästä kovaa kuumuutta ja otsoni. Ehdotan puhaltaa kaikki pöly pois paineilmalla. Puhdista sitten kaikki kumirullat alkoholilla. Olkoon kaikki alkoholin haihtua, sitten testi. Vuosia sitten minulla oli tapana ostaa pikku pulloa kumin puhdistusaine nimeltään Vita-Drive. Käytimme sitä korjata kumirullat vuonna kasettidekkien ja videonauhurit. Kuin puhdistamista, mielestäni sinun sitten täytyy alkaa vaihtamalla rullien.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back