Miten ro lähettää AT komento Nokia 3310 Matkapuhelin?

R

rik

Guest
Olen juuri ostanut FBUS Datakaapeli vuorovaikutuksessa My Nokia 3310 with my PC sarjaportin kautta. Ongelmana on, miten voin lähettää AT-komentoja minun handphone kautta tietokoneeni sarjaportti? Tarvitsenko erityistä ohjelmistoa? Jos kyllä, se on niin, että voin vain kirjoittaa AT komennot ohjelmisto ja lähettää sen kautta minun sarjaportin minun handphone? Vai pitääkö minun liittää somekind ohjelmoinnin tai skriptien avulla sarjaportin viestinnän? Kiitos jo etukäteen ...

Miten tämän pöytäkirjan täytäntöönpanemiseksi? Tarvitsenko mitään ohjelmistoa? Do u tarkoita minun täytyy lähettää komentoja merkkijonojen O hex? F

ensimmäistä testit arvelisin hex tiedostoon. (käytin UltraEdit kirjoittaa hex tiedostossa) ja sitten lähettää sen pääteohjelma (esim. OC-Console) ja sarjaportti. Kun tiedosto u pitäisi saada tietoa HW & SW versiot matkapuhelin.

Käytä Nokia 6210, AT Lähetä comands kautta MBUS, lukea pöytäkirjan ensimmäisen

Entä jos Nokia 8210? Onko sillä sisäänrakennettu softmodem? Olen yrittänyt käyttää menetelmää käytit, kapina. Mutta sillä ei ole mitään vastausta minun handphone ... Olen yrittänyt käyttää SMS-ohjelmiston yrittää lähettää SMS ulos minun PC, se ei toimi myöskään ... Se pitää "Mitään vastausta modeemin". Ohjelmisto kertoo se tukee Nokia 3310-puhelimet. Voisiko olla, että tietoni kaapeli on viallinen? Anyway, että voin testata kaapelin toimivuus?

Löysin ohjelman voit testata kaapelin kanssa. Tämä toimii minun kaapeli ja 3310. Jos käytät sarjaporttia narkomaani (esim. portmon) näet lähetykset PC matkaviestin-ja taaksepäin.

hi. . . Ohje Ohje. . .!!!!!!!!!! joku auttaa miten purkaa viestejä kännykällä? Nokia 3310? että mikrokontrolleri voi lukea viestin ja tulkita sitä. . . Vastatkaa minulle. . . Jumala siunatkoon! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 minuuttia: [/color] [/size] kukaan voisi antaa minulle FBUS pöytäkirjan ja komento rajapinta Nokia 3310 kanssa mikrokontrolleri? Ole hyvä ...

Jos haluat lähettää klo komentoa käyttämällä 3310, joka ei voi, koska 3310 ei ole tukea komentoa. Sinun täytyy ymmärtää noin FBUS / mbus n sinun on kytkettävä 3310 sarjaväylän datakaapeli. kuten tätä kuvaa palje ..

Hei, olen työskennellyt samassa hankkeessa, nyt olen työskennellyt conenting 3310 tietokoneeseen, ja sen jälkeen haluan koodi minun tulos otetaan PIC. Mutta minulla on jokin ongelma nokia FBUS ja Mbus. että ongelma on tiedän FBUS, mutta en löydä mitään resurce Nokia MBus. Minun täytyy käyttää tällaista pöytäkirjaa, koska pöytäkirjan on vähemmän siirtonopeus ja se on parasta minulle. koska käytän mikro jotka tukevat vain 9600 bps siirtonopeus. jos joku voi auttaa minua, ota Toista tämän jälkeen. Kiitos jo etukäteen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back