Miten sähkökoneet toimii?

G

GelecG

Guest
Hei, olen uusi. Nyt haluan oppia Sähkökoneet, miten työskennellä. Auttakaa minua. Tykkään oppia sitä Flash (SWF) tai verkossa rahtuakaan artikkeli eikä kirjaa. koska minulla on tentti pian ja minulla ei ole tarpeeksi aikaa. Mitä voin tehdä?: Cry:

Hi! On olemassa paljon sähkökoneiden niin ystävällisesti mitkä koneita olet kiinnostunut?

Code:
, jos se helppoa, jos konw perus Piirianalyysi ja elektroniikka.

Hei Mig & mehboob_iiui, haluan linkkiä tutkimukseen siitä (meachinary ...) Onko sinulla? Erityisesti swf-tiedostoja ja pdf. Ok Odotan linkit.

i think u voi nopeasti näkymän kirjan mitä u halua. koneissa on monenlaisia ​​DC tai AC jos DC jossa u halua erikseen innoissaan tai liukuvat tai itse innoissaan, ja jos AC u halua synkroninen tai induktio ...... jne mitkä topic u haluta ja lukea nopeasti siitä. suosittelen sähkökoneiden perusteet kirja, ja Chapman. Toivottavasti u on hyvä tentti

Hei kaikki, voit ladata Fitzgerald n "Electric Machinery" kirja alla olevasta linkistä. Toivottavasti se auttaa sinua. Jos jollakulla on ratkaisu, ota yhteyttä minuun floydian_2006 [at] hotmail.com http://mihd.net/k6y29q

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back