Miten saada Lähtöjännite Swing-2VDD on 2 VDD

A

Athena

Guest
Hi all,

Haluan olla Lähtöjännite-2VDD että 2 VDD, jossa VDD on virtalähde.Kuorman impedanssi on 50 ohmia.Voinko käyttää lähteenä seuraaja torealize sitä?I simuloitava mutta epäonnistui.Myös teho vahvistin, tuotoksen swing yleensä-VDD on VDD.Onko tuotannon vaiheessa saatavilla?Tai ainoa tapa on käyttää muuntaja?

Kiitos paljon!

Onko kysymykseeni sekava?Onko kukaan voi auttaa minua?Pyydän!

En tiedä, onko maksu pumppu voi täyttää tällaista vaatimusta.

Kiitos Mengly!

Voi periä pumppu on integroitu siru?Ja se toimii hyvin 3 ~ 5 GHz?

Kiitos

käyttää ulkopuolista push-pull configaration.
tai rakentaa kytkin tilassa tarjonta siru, requ.Joissakin kondensaattori.

Hi manish12,

Kuten tiedätte, push-pull tuotos keinu on 0 ~ VDD, jos erotusdiagnoosissa rakenne on käytetty, output swing pääsee-VDD ~ VDD.Mutta ei voi täyttää vaatimuksen.Mitä "kytkin tilassa tarjonta" tarkoittaa?Onko se sama maksu pumppu?Kiitos vielä explaination.

Sinun täytyy kertoa meille, miten paljon valtaa on tuotos, ja tiedot hakemuksen.

Flash-yksikköä valokuvauksen tuottaa kilovoltin jännite on 6 V akku, mutta kovin vähän valtaa, ja jo hyvin hitaasti toistotaajuus on.

Kiitos biff44,

Itse olen oppimisen RFIC suunnittelun aikana, ja teemme pienen suunnitteluprojekti.Minä vain mietin, jos Lähtöjännite swing voi olla suurempi perustuu CMOS analoginen piiri.

Olen pahoillani, että minulla ei ole aavistustakaan, mitä hyötyä suurjännitesiirtoverkkoa Swing on jonkin ouput valtaa.Salama yksiköiden mainitsitte voi olla hyvä esimerkki.Voisitteko antaa yksityiskohtaisia tietoja?Olen utelias jos voin suunnitella piiri, joilla on korkea Lähtöjännite swing korkealla taajuudella (3 ~ 5GHz), CMOS ja integroidut.Kiitos teille kaikille kaverit!

push-pull kanssa-vdd vdd kuin virtalähteen push-pull.thats it.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back