Miten saada vaihejärjestys käyttäen mikro?

B

bluethunder7000

Guest
Hei haluaisin tietää miten voin tehdä vaihejärjestyksen käyttämällä mikrokontrollerin ja miten voi määritellä vaiheiden (RST) ja (RTS) kiitos

Oletan, että haluat senese vaiheiden sijasta tuottaa niitä .. Voit senese niitä tarvitset "nollapiste" ilmaisin tai vain yksinkertainen optoerottimilla liitetty kuhunkin niistä ja 0Vac (maa). Kun mielessä vaiheessa rajan nolla (tunnistus ja nousevalla tai laskevalla reunalla kaikille 3 vaihetta) - voit kutsua sitä R ja joudut ohjelmoida mikrokontrolleri seurata molempia jäljellä vaiheiden ne rajat nolla. Tämän pitäisi tapahtua noin 6.66666ms (varten 50Hz System) seuraavaan vaiheeseen, jossa voit soittaa S, ja perään 6.66666ms löydät vaihe T. Jos moottoria tähän Power Point kääntyy myötäpäivään olet juuri määritelty RST järjestyksessä .. Nyt voit liittää laitteen tuntematon Power Point ja vertaa sen järjestysnumero kanssa, että olet etukäteen määritellyt oman mikrokontrolleri ..

Onko ei-mikrokontrolleri menetelmä, jolla voimme tehdä tämän. Yritin alla annetaan piiri se toimi erittäin hyvin. Mutta kun käytin piirin rinnalla minun 3 vaihe volttimittari se antoi ongelma. Ongelma: - kun yksi 3 vaihetta ei ole paikalla eli yksi vaihe on auki saan jännite siinä vaiheessa takaisin, karkeasti noin 108 volttia. Ihanteellista olisi, jos 0. Olen löytänyt ulos syy. Yritin lisäämällä joitakin diodit Vaihejärjestys ilmaisin piiri, mutta ei ole käyttöä. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua. Thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back