Miten saada vastus Magic layout

S

smoglu

Guest
Hi. Otan CMOS analoginen suunnittelu kurssin ja kurssin projektin minun täytyy esittää ulkoasun grafiikan avulla Magic. Sitten minun pitää purkaa. Spice tiedosto käyttäen uutetta ext2spice komentoja ja simuloida. Spice tiedosto LTSpice. Olen 100 ohmia vastuksen minun piiri ja en voi toteuttaa sitä Magic. Yritin asioita, kuten metal1 ja myös rmetal1 mutta mikään niistä ei toimi. Voiko joku näyttää minulle miten toteuttaa vastus, ja minun pitää ylimääräisiä komentoja pura se Spice tiedosto? Kiitos jo etukäteen.

metal1 tai metal2 ei ole vastarintaa. levyn käytön kestävyys n materiaalia ja alueen laskeminen reqd varten 100ohms. valitse sopiva l ja w. piirtää sen taika. koska taikuus on verkossa DRC tarkistaa ja säätää sitä. pura Spice netlist. srizbf 5thmay2010

Kiitos vastauksesta. Minun ongelmani on, vaikka laitoin materiaali saada vastus, en näe sitä Spice tiedostoja. Ehkä en liitä se kunnolla. Onko taika tulkita piiri riippuen kerrosten käytämme? Joka tapauksessa, voitko antaa minulle enemmän tietoa? En silti voi tehdä tätä. Edit: Muuten, tarkoitatko joitakin kerros arkki vastus? Minulla ei ole niin kerros

Jos olet tehnyt oikein, niin maaginen varmasti mauste se. -Onko magic tulkita piiri riippuen kerrosten käytämme? riippumatta kerrosten, jos on yhteys, sitten ei ole ongelma. -Do you mean joitakin kerros arkki vastus? no kerros ... katso VLSI kirja saada käsite arkin vastus. srizbf 5thmay2010

Voit kokeilla nwell tai poly monena saada vastus. Luo layout vastus ja myös Spice T = 100ohm ja ajaa LVS pitää & B pin nimiä vastus loppuu (sekä kaavamainen ja layout). Saat vastuksen arvo LVS raportti. (Se näyttää parametrivirhe ja vastusarvo) läpi Design rule asiakirjan likimääräisiä arkki vastus. BTW u tarvitse käyttää vastus kerros, jotta työkalu tunnistaa sen vastus. Terveisin, Sree

Hei, u voi käyttää poly tehdä vastus Magic, tunnistaa poly kuin vastus u tarvitse laittaa pseudo kerros. Pseudo tason nimi on pseudo rpoly. Anna kaksi terminaali nimet pura saat arvon välinen vastus solmujen. Jos u on Lähetän sinulle scipt jotka tuottavat tarvitaan vastusarvo käyttäen poly.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back