Miten saada virtansa USB-kaapelilla?

V

vishmi

Guest
En saa mitään jännitettä ulos minun USB-kaapelilla. Mittasin jännitteen välillä punainen ja musta johto ja USB-kaapelia, kun se oli liitetty my laptop ja yleismittarin lukemaan 0 volttia. Kun liitetty nämä johdot vastus oli vielä 0 volttia. Onko jokin tiedä miksi En saa mitään jännitettä? Jos haluat tietää miksi teen tämän, aion liittää jännite jakaja minun USB-kaapeli niin, että se täsmää tarvitaan jännite minun partakone, joten en voi ladata sitä.

Tämä on hyvin outoa, teho on +5 V, olen käyttänyt tätä jo vuosia. Tsekkaa nämä linkit: [url = http://www.girr.org/mac_stuff/usb_stuff.html] USB Virtalähde [/url] [url = http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus] Universal Serial Bus - Wikipedia, vapaa tietosanakirja [/url]
 usbledb.jpg
[url = http://blog.makezine.com / archive/2006/10/how_to_battery_free_usb_p.html] Merkki: Online: How To - Akun Free, USB powered LED Torch [/url]

On USB masteroinnin pystyy laitteella. Monet kännyköiden, mp3-soitin, ulkoiset kiintolevyt ja vastaavat laitteet eivät masterointi voi (he eivät voi aloittaa USB viestintä) ja ei lähde 5 VDC. Joissakin tietokoneissa säästää virtaa Välkkyminen 5v tarjontaa. Saatat joutua sitoa 1.5K D-pin Vbus päästä lähde säilyttää 5v tarjontaa.

Kiitos avusta. Olen jännite työskennellyt nyt. Olen yrittänyt käyttää toisen kaapelin ja se toimi. Nyt minulla on ongelma saada tarpeeksi virtaa. Voisin selvittää piirin jos tietäisin lähtöimpedanssi USB-kaapelin ja tuloimpedanssi parranajokone. Olin saada outoja tuloksia minun yleismittari ja niin ehkä olen mittaamalla impedanssi väärässä. USB-kaapelin sain 0 ohmia ja parranajokone syöttö oli joskus 0 ohmia ja joskus ääretön. saada nämä tulokset Sain kytketty yleismittari johtaa kanssa molempien osien virtakaapeli (VCC ja maa). Testasin yleismittari tunnetaan resistanssit ja sitä testattiin normaali. Joten periaatteessa, tarvitsen apua miettiminen impedanssit.

Saatat olla ajautumassa oletuksena suurin virta, joka on asetettu pienitehoisia laite 100mA. Laite, sinun pää, on kai lähettää USB pyyntö tulla suuritehoinen laite 500mA (joita en tiedä miten). Jotkut USB-liitännät toimittaa paljon enemmän virtaa, mutta älä odota sen kaikista USB-liitäntä. Jos tarvitset kasan nykyinen, sitten pistoke USB akkulaturi, koska monet lähde jopa 1 A, ja uusia, jotka tukevat iPad lähde jopa 2,1 ampeerin.

Dont tehdä yli 500mA jos ei ehkä ole mahdollisuuksia saada USB palanut

[Quote = John sininen, 792723] Dont vetää yli 500mA jos ei ehkä ole mahdollisuuksia saada USB palanut [/quote] Kyllä ... tämä kohta on todella riittävän suojaamaan satamaan liikaa Virrankulutus, ja vaurioita. Afterall saat USB laturi / adapteri 5 volttia lähtö vain 1 $ käyttökelpoisia nämä laitteet, jotka olisivat mieluiten turvallinen sijaan käyttämällä PC / kannettava erikoistarkoituksiin.

Kiitos vielä kerran kaikille. Ajattelin laite tuloimpedanssi on noin 50 ohmia, koska se on 4,9 V ja 96mA. Kuitenkin laite on mitoitettu 3.6V ja 100mA. Luuletko käyttöjännite aiheuttaa ongelmia? Aioin lisätä vastus sarjaan vähentää jännite kuorman mutta enempää vastarintaa tekisi nykyinen liian alhainen.

myös, että laitteessa on eri impedanssi, kun se on erilainen virtalähde kytketty siihen. (63 ohmia) Onko normaalia laitteet ovat impedanssi että muutoksia?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back