Miten saat ryhmäpoikkeusasetuksen tontteja käyttäen BERTool MATLAB?

C

carpediem.td

Guest
Hei ystävät, yksinkertainen ongelma u guys ... Voiko joku auttaa minua käyttämään BERTool MATLAB. Sano Olen lähetetyn ja vastaanotetun / demoduloidun bittivirta (0/1s), niin miten u saada ryhmäpoikkeusasetuksen tonttien käyttäen BERTool?
 
Hei Mielestäni sen parempi käyttää biterr toimintoa [numero, suhdeluku] = biterr (tx_data, rx_data)
 
@ Tmltanml: Olen pahoillani teidän kiinnitys ei sisällä mitään juttuja BERTool. @ M_llaa: biterr on käyttökelpoinen vain saada BER balue varten datajoukko .. mutta minun täytyy tontti vaihteleva SNR .. olin kirjoittanut toimintoa samaan tarkoitukseen kuin biterr tekee (käyttämällä XOR ja sitten laskemalla Ei virheitä ...) .. mutta sekin antaa minulle yhden arvo kuussa .. minun täytyy BERTool luoda kaavioita ..
 
OK mielestäni jos u on uusi modulaatio tai joidenkin tietojen u cant käyttää bertool u voi käyttää koodia ja muuta SNR mielestäni bertool vuonna yksinkertainen tapa tehdä tällä tavalla
 
pls ohjaa minua, miten aloittaa oppimisen n. BER laskelmia, merkitsee haluan tehdä sen minun thesis, IMA noviisi Matlab.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top