miten setup UMC 0,18 U Assura

E

eng_islam

Guest
Hei, plz jos joku työskennellä tämän Kit befor "UMC 0,18 rfcmos" auttaa minua setup Assura varten DRC, tämä on minun ensimmäinen kerta työskennellä Assura ja en onnistunut saada se toimimaan. Kiitos jo etukäteen

Jos olet Assura asennettu oikein, sitten juureen projektin hakemistoon sinulla pitäisi olla tiedosto nimeltä "assura_tech.lib", joka määrittää sääntöjoukot ja viittaa hakemistoon, jossa olet tech tiedoston määritellään sääntöjä (tiedosto nimeltä " techRuleSets ") ja Kongon demokraattisessa tasavallassa, LVS, jne.. rul-tiedostoja. Saat lisää Lue Assura dokumentaatio (Joo, tiedän, se on perseestä, se vie koko päivän ...). Kit, että minun täytyi asentaa ja UMC 0.18um oli melko sekavaa ja huonosti dokumentoitu. Kesti kuin 3 päivää selvittää miten Assura toimii, mitä jokaisen tiedoston Design Kit oli ja kuinka perustaa everithing oikein ja luoda tarvittavat tiedostot ja skriptit. Lisäksi olen asetettu automaattisesti ladata malli kuvaa haamu. Jos muistan hyvin (Tein tämän viime vuonna), assura_tech.lib ja techRulesSets tiedostot eivät tule design kit, sinun täytyy luoda ne itse. Kerro meille, miten se toimii. Onnea!

[Quote = blue_moon] pakki, että minun piti asentaa ja UMC 0.18um oli melko sekavaa ja huonosti dokumentoitu. Kesti kuin 3 päivää selvittää miten Assura toimii, mitä jokaisen tiedoston Design Kit oli ja kuinka perustaa everithing oikein ja luoda tarvittavat tiedostot ja skriptit. Lisäksi olen asetettu automaattisesti ladata malli kuvaa haamu. Jos muistan hyvin (Tein tämän viime vuonna), assura_tech.lib ja techRulesSets tiedostot eivät tule design kit, sinun täytyy luoda ne itse. Kerro meille, miten se toimii. Onnea! [/Quote] Kit todella huono dokumentoitu eikä ole apua siitä, miten asentaa sen kanssa Assura nyt käytän kaliiperi, koska löysin ne tiedostot ja se toimii hyvänä kanssamme thanx varten ur huoleen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back