Miten Simuloi liukuhihna ADC sisään Hspice tai Matlab?

L

leonken

Guest
Suunnittelin liukuhihna ADC. Kun simulointi tehdään, haluan simuloida Esitykset kuten INL, DNL, SFDR ... Vaatiiko jokin algoritmi tai työkalu Hspice tai Matlab simuloida suorituskykyä liukuhihna ADC. Kiitos.

Hyvä leonken, vain joitakin ideoita viite: 1. Sin-aallon tulo -------> digitaalista koodia, FFT-muunnos, SFDR voidaan saavuttaa 2. Lineaarinen rinne syöttö --------> digitaalista koodia, ihanteellinen DAC, uusi analoginen data onnistutaan, DNL ja INL saavutetaan. oikea? Ystävällisin terveisin, [quote = leonken] Olen suunnitellut liukuhihna ADC. Kun simulointi tehdään, haluan simuloida Esitykset kuten INL, DNL, SFDR ... Vaatiiko jokin algoritmi tai työkalu Hspice tai Matlab simuloida suorituskykyä liukuhihna ADC. Kiitos. [/Quote]

Hei, philipwang, Onko sinulla materiaalia putki ADC n simulointi? kiitos.
Olen suunnitellut liukuhihna ADC. Kun simulointi tehdään, haluan simuloida Esitykset kuten INL, DNL, SFDR ... Vaatiiko jokin algoritmi tai työkalu Hspice tai Matlab simuloida suorituskykyä liukuhihna ADC. Kiitos.
[/quote]

hi .. [Size = 6] [/size] Olen myös suunnittelu putki ADC vuonna Tanner EDA .. sekä tarkistaa sen toimivuus Matlabin ... voi joku auttaa minua antamalla minulle tarvittavat Tanner EDA piiri tiedosto tai Matlab malli tiedosto 12 bittinen putki ADC minun sähköpostiosoite karthick123.in @ gmail.com Kiitos etukäteen! plz ....

Mistä löydän ihanteellinen DAC lohko Simulink? kiitos.

walker5678, voit käyttää quantizer lohko diskreetti kirjastossa. Sinun tarvitsee vain kertoa mitä kvantisointi aikaväli on ja sinulla on sitä.

JoannesPaulus: Voisitko selittää sitä yksityiskohtaisemmin? koska quantizer voi saada vain yhden signaalin, ja tietotyyppi on yhden tai kahden hengen. Mutta digitaalitulo on useita bittiä (10bits minun tapauksessa), ja tietotyyppi boolean. Thanks.

walker5678, olen pahoillani luin "ADC" in your post ei "DAC". Sillä DAC joudut rakentamaan sen itse: Ensin sinun tulee binaaritiedoston lämpömittari Converter ja sitten vain lisätä 1023 bittiä. Minulla oli S-toiminto, joka teki sen, mutta en näytä pystyvän löytämään sitä ...

Älä välitä, JoannesPaulus. Olen rakentanut ihanteellinen DAC, ja todennut sen on helppoa, vain tehdä painotettu summa. koska Kuulin kerran saanut foorumilta että builted Simulink lohkoon ihanteellinen DAC vastaperustetun version Matlab, joten esitin tämän kysymyksen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back