Miten Simuloi Otra KÄYTTÖ PSPIce

S

sasoke_81

Guest
Opiskelen Mos-C Single Biquads käyttäen toiminnallisia transresistance vahvistin, ja haluaisin tietää miten voin ajaa pspice simulointi Otra, en löytänyt varoitusmerkeillä varten Otra vuonna PSPIce ja olen käyttänyt H malli transresistance ja Se antoi minulle vääriä tuloksia, niin on olemassa malli Otra, kaikki paperit Ihave valmis ei mainita, miten he tekivät simulointi. Olen ladannut paperin Opiskelen ja yritän simuloida tuloksia joten jos joku voi auttaa en apprecaite ur Palaute

Tällaiset laitteet ovat kaupallisesti saatavilla National Semiconductor ( www.national.com ), esim. LM359. Voit tarkistaa, SPICE-mallit ovat saatavilla tästä sivustosta.

Hei sasoke_81, Mitä tarkoittaa "olen käyttänyt H malli transresistance ja se antoi minulle vääriä tuloksia" minkälaisia tuloksia? Miten voit perustaa oman testipenkkiin simulointia?? diemilio

Olen vain huomannut, että PSPICE 9.2 sisältää mallin (sis. symboli) ja LM359.

Tai [url = http://www.national.com/models/spice/LM/LM359.MOD] tämä [/url].

Hello sasoke_81, olen luonut Otra malli perustuu kahteen H yksiköiden PSpice. Olen käyttänyt sitä menestyksekkäästi simuloimalla 2. asteen alipäästö, joka on esitetty paperin, katso PDF Kiinnitysväli.

Tietenkin voit tarkentaa mallia ottamalla käyttöön taajuuden riippuvuus voitto ja rajallinen teho vastus, ...... Muuten, kaksi CCVS yksiköt ovat tarpeen, koska Otra laajennetaan ero molempien Tulovirrat. Yksinkertaistaminen: R11 = 10 K (kuormitusvastus) voidaan jättää pois.

Hello sasoke_81, LvV, thnx paljon u on ollut suuri apu. Olen nother kysyttävää sama paperi, yritän käyttää siirtofunktio LP suodatin johdetaan paperi-ja rinnastaa sen siirtofunktio LP Tshebyshevin Filter jonka siirtofunktio cofficinet on tietää ja että yhtälön cooefficients kahden siirtää toimintoja ja yrittää ratkaista G1, G3, C1, C3 kuitenkin yrittää ratkaista se pääsin kuvitteellinen numerot Gsand Cs. Voiko kukaan auttaa minua miten käyttää siirtofunktio ja suunnittelu Tshebyshevin suodatin. ja minä ouwld haluaisin tietää miten paperi ovat ne saavuttaneet arvoihin R ja C thnx

Tietenkään en voi tietää mitä olet tehnyt deteil. Mutta menettely on seuraava: * Käytä H (s) = (Y2-Y1) / Y3 * Aseta G ja R Alipäästösuodin (kuten taulukossa) * Järjestä H (s) normaalimuoto, mikä tarkoittaa : H (s) = N (t) / D (s) = / (1 + s * qp / wp + s ^ 2/wp ^ 2) kanssa = DC voitto. * Vertaile kertoimet teidän halusi arvot qp ja WP. * Ratkaise osien arvot. Vinkki: Kun lopullinen ilmaisuja on annettu tekstin qp ja WP (he kutsuvat sitä "luonnollinen taajuus"), vaihtoehtoisesti voit käyttää näitä kaavoja tarvitsematta kirjoittaa siirtofunktio. Qp ja WP voidaan redived kaikille Chebyshev funktioiden taulukoita tai suodatin ohjelmia.

siirtofunktio kuvattu kirjassa LPF on H (s) = G1 ^ 2 / (C1C3) ------------------------ S ^ 2 + S [(G3/C3) + (G1/C1)] + G1G3/C1C3 nimittäjä cooefficients siirtofunktion varten LPF-Chrbychev päässä taulukoiden käytettävissä kirjassa "suunnittelun teoria aktiivisia suodattimia" on: S ^ 2 +1.097734 * S +1.102 vertailla kahta denominatpr u willget seuraavat: G3/C3 + G1/C1 = 1,097734 & G1G3/C1C3 = 1,102 sitten olettaa, että G1 = G3 = 1 sitten C1 & C3 u saavat kuvitteellinen Numbers

Voi olla, etten tarkistaaksesi tuloksia. Ehkä sinun pitäisi kokeilla muita G-arvojen. Tiedätkö mitä G = 1 tarkoittaa? Aluksi se on osien arvo ja on yksikkö. Toiseksi, jos tarkoitat 1 / V tämä vastaa vastus 1 Ohm. Ehkä ei paras valinta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back