miten simuloida voitto ja offset dynaamisten vertailutehdas

R

rocky_

Guest
Hei kaikki!
Olen suunnitellut 10bit putkijohdoissa ADC, osa-ADC tarvitsemme monia vertailutehdas kuten know.I käytetään dynaamista vertailutehdas suunnitella sitä.
Nyt haluaisin tietää, miten simuloida voitto ja offset dynaamisten vertailutehdas?
Voiko joku kertoa minulle, miten?

Kiitos!

Best reguards!

voit käyttää Monte Carlo-simulointi saada kompensoida tuloksia.

Kaikki johdannossa menetelmän käytössä on Monte Carlo-analyysi?Onko tarvetta editointiin komentosarjatiedosto?

Hei, renwl:
Voitko kertoa minulle, kuinka tehdä Monte Carlo-simulaatio?
Ja voiko joku kertoa minulle, kuinka jäljittelemiseen voitto dynaamisten vertailutehdas

The vertailussa käytetään yleensä myönteistä palautetta, ja jos aikaa on ne toteuttavat kaikki tulo-ja synnyttää rautatie-to-rautatie lähtötasoja.Joten se ei ole mahdollista määritellä "voitto".

Millä koskee monte-carlo simulation sinun täytyy määritellä,
sillä jokainen osa, tilastollinen vaihtelu sen parametrien mukaan tietoihin, joita valimo - sinun pitäisi tarkistaa käsikirja simulaattorin käytät nähdä, miten se tehdään .

Terveisin.

Voit käyttää menetelmän paperin olen liittämässä.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei
Voisitteko antaa lisätietoja monte carlo asennusohjelma vertailutehdas offset simulointi.

Kiitos

Ei kaikki vertailutehdas on myönteistä palautetta, ja camparator voi tietää voitto.

mutta u voivat lähettää methode jäljittelemiseen OTA
kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back