Miten sovittaa minun IC tämän impedanssin kuorma?

S

sina

Guest
Olen suunnittelussa PLC (voimajohto kantaja) ja käytän IC MC1496 omalle projektille lähtösignaali tämä IC on liitetty LC kuorman että tämä LC on liittimen signaalin jakeluun verkossa. Miten tulee vastata minun IC tämän kuorman ? Purkavat signaalin siniaalto ja ladattu signaalin laski amplitudi.

Lähtöjännite aina vähenee tehdessään kuorma piiri. Mitä sinun tarvitsee tietää on kuormituksen impedanssin ajat ja tarvitaan kuorma oman piirin. Näistä kaksi arvoa voit suunnitella verkko. Ongelma syntyy, kun kuorma-arvo on usein riippuvainen. Näiden tietojen avulla voit suunnitella verkko muuttaa todellisen kuormituksen arvoa tarvitaan kuorman arvoa. Yksinkertaisten tapauksissa kaksi tai kolme elementtiä LC verkkoja voidaan käyttää.

induktori n impedanssi = 2πfL capcitor nimellisimpedanssista = JW / c niin kuormitus riippuu taajuus ja arvo capcitor ja kelan.

Jos sinulla on RF tapauksessa paras kirja ehdotan että luet on: perustukset mikroaaltouuni engineering, jonka RECollin mielestäni osoitteessa MCU: bytheway, se käsittelee vain kapeakaista impedanssi matching. jos olet tarvitsevat laaja-yhtye matching piiri, minä shuold kertoa, että analyyttinen koostumus ei saavuteta vielä, ja sinun pitäisi käyttää analyyttisiä termejä yhdessä joidenkin optimointimenetelmiä kuten Jyrkin kunnon menetelmä tai jopa geneettinen algoritmi saada sitä. On kuitenkin olemassa joitakin työkaluja tähän aiheeseen, tiedän Zela ND n modua itseäni, ja mielestäni C $ T Mic rowave st udio on yksi liikaa. rgrds, Marti BTW: laajakaistainen impedanssi matching on kuuma, käytännöllinen, mukava, avoin ongelma. Aion olla appriciate jos joku toimii tämän aiheen tai korkoja sen myös. u voi PM minulle tai vain lähettämistä täällä. :).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back