Miten suunnitella 1mV pulssi, lyijy valitsin-EKG kaavamaisen suunnittelu

B

BMIN-DC

Guest
hi. Voiko joku näyttää tai selittää minulle, miten suunnitella 1mV pulssi, lyijy valintakytkin, lyijy vika ilmaisin, etuvahvistin eristäminen, DC offset, analogisesta digitaaliseen muotoon, diagnostinen / seuranta tiloissa, syke mittari, huippu-detektori tai ylä-ja hälytysrajat varten EKG. : Idea: mitään apua olisi hienoa

kuohumisen tämä aihe lisäkannanotot. näkökulmasta toinen kaveri suunnittelija EKG projekti. Ehdotan yksinkertaisesti keksiä hardwire suunnittelu johtaa valinta painamalla kiertokytkin. Olen varma, että olet tietoinen tästä menetelmästä. IC näyttää erittäin tarpeeton jos se mitä olet harkitsemassa. oletettavasti et haluaisi käyttää vertailukohtana on huippu havaitseminen käynnistävät klo amplitudi R aallon, ilmeisesti sama vian havaitsemista ja hälytykset. ruoki huippu tunnistus lyöntiä / min, mutta mitä käytämme täällä? Mitä tarkoitat esivahvistin eristäminen? puskurointi bioelectric signaalin, ylijännitesuoja? Olen at in-pass DC offset, se on suhteellisen helppo suunnitella muokkaamalla lisävirransyöttö kuitenkin käyttäen potti näyttää ongelmallista osalta säätämällä ylä-ja alapuolella meidän lähtökohta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back