Miten suunnitella DC-virtalähde, jossa kelluva tuotokset?

P

powersys

Guest
Olen aina kuullut DC-virtalähde, jossa kelluva tuotokset ( " "-'-').Mitä oikeastaan eroa virtalähde kelluva tuotos ei-kelluva tuotokset?Voiko joku pls näkyy esimerkiksi suunnittelu kunkin niistä?Kiitos.

Hei,

Olen vastannut teidän muiden lähettää myös.Helpoin tapa rakentaa sähköjärjestelmää Kelluvien tuotoksia on aloittaa AC joka on johdettu erikseen tranformer.Näin energia siirtyy magneettikentän läpi ja mitään suoraa sähköliitäntä on formered.Kun verkkolaite on eristetty korjattu DC voidaan viitata mihinkään ilman seurauksia.

Hope that helpsdfullmer

Kaikki säännölliset DC toimitukset ovat "uiskenteli outputs".
Se on edellytys kaikkien lab tarjontaa.Ehkä sinulla on epäilyjä siitä, mitä "leijui tuotoksia" tarkoittaa.Yleensä se tarkoittaa, ei ole mitään yhteyttä johonkin niistä ja suojamaa.Joten virtalähde on pahimmassa tapauksessa kolme lähdöt: out, out-ja suoja-kentällä.
Jotkut Smart DC-teholähteet ovat ulos Sensing,-out, - anturi-ja / tai suojaavia maassa.Ja Multiple Output DC hankinnat voivat olla enemmän tuloksia ...

Tietyissä topologioita jälkeen vaihto elementti on siirtyminen muuntajan ja toisen ei conected maahan, tai kelluvia, flyback topologia on yksi niistä.

termi "kelluva" tarkoittaa, että virtalähde ei viitattu mihinkään, vaan itse.

Esimerkiksi, voit yleensä löytää "kelluva" virtalähde RED terminaalin BLACK terminaalin ja vihreä liitin ..tyypillisesti yksi ohittaa vihreä.

Tässä on ero ...Musta ei ole viitattu mihinkään, kun GREEN viitataan maahan maahan.Voit tarkistaa tämän Ohm mittarin välillä musta "kentällä" ja vihreä "kentällä".ei pitäisi olla mitään yhteyttä.kaltaiset jos ohmi mittarin välillä BLACK terminaalin ja maan pin seinälle receptical.Kuitenkin, vihreiden pitäisi osoittaa yhteys maahan pin seinälle receptical ..Tämä johtuu siitä, receptical on sinun vahva perusteella, viittaus, "maan päällä".

Voit oscilliscope on erilainen peto.se ei ole kelluva, koska leike anturi on kytketty maan päällä, se ei ole kelluva (siksi puhutaan ero koettimet ... joita tarvitaan, jos haluat luoda oman "kelluva viittaus").Voit myös "float laajuus", mutta se on toinen pitkä tarina.

minä hämmentää sinua vielä?

Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back