Miten suunnitella DC virtalähde kelluva tuotokset?

P

powersys

Guest
Olen aina kuullut tasavirtalähde kelluvien lähdöt ('+' &'-'). Mitä oikeastaan ​​eroa PSU kelluva lähtöjen ja ei-kelluva tuotokset? Voiko joku pls näkyy esimerkiksi suunnittelu jokainen niistä? Thanks.

Hei, olen vastannut teidän muiden post samoin. Helpoin tapa rakentaa voimajärjestelmän kelluvien lähdöt on aloittaa AC joka on peräisin eristäminen tranformer. Näin energia siirtyy magneettikentän läpi ja suoraa sähköliitäntä on formered. Kun AC on eristetty korjataan DC voidaan viitata mitään ilman seurauksia. Toivottavasti auttaa dfullmer

Kaikki säännölliset DC toimitukset ovat "kellui lähdöt". Se on vaatimus mitään lab tarjontaa. Ehkä sinulla on epäilyksiä, mitä "kellui lähdöt" tarkoittaa. Yleensä se tarkoittaa, ettei yhteyttä mihinkään niistä ja suojajohdin. Eli virtalähde on pahimmassa tapauksessa kolme lähtöä: + out, out ja maadoitusjohdon. Jotkut Smart DC-teholähteet ovat + ulos, + anturi,-out, - tunnistava ja / tai maadoitusjohdon. Ja multiple output DC tarvikkeita voi olla enemmän lähdöt ...

Tietyissä topologiat jälkeen vaihto elementti on vaihtaa muuntaja ja toissijainen ole conected maahan, tai kelluva, flyback topologia on yksi niistä.

termi "kelluva" tarkoittaa, että virtalähde ei viitata mihinkään vaan itse. Esimerkiksi, sinun yleensä löytää "kelluva" virtalähde Punainen liitin BLACK terminaali ja vihreä liitin .. tyypillisesti yksi ohittaa vihreät. tässä on ero ... Musta ei ole viitattu mihinkään, kun vihreä viitataan maahan. Voit tarkistaa asian Ohm metrin välillä musta "kentällä" ja vihreä "kentällä". Ei pitäisi olla mitään yhteyttä. samankaltaisia ​​jos ohm metrin välillä BLACK terminaali ja maahan pin seinälle receptical. Kuitenkin GREEN pitäisi osoittaa yhteyden maahan pin seinään receptical .. Tämä johtuu siitä receptical on sinun vahva maa, viittaus "maatason". Voit oscilliscope on erilainen peto. se ei ole kelluva, maa leike anturi on kytketty Maadoitusvastustesterit, se ei ole kelluva (Siksi ihmiset puhuvat ero anturit ... joita tarvitaan, jos haluat luoda omia "kelluva viittaus"). Voit myös "float soveltamisala" mutta se on toinen pitkä tarina. minä hämmentää sinua vielä? Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back