Miten suunnitella luokan C päätevahvistimeen?

R

rekister

Guest
HI.
Olen käyttänyt PH2266 (macom) suunnitella vahvistin tuotos 110W, käyttäen on 2,2 GHz - 2,4 GHz,,,, haluan simuloida sitä,,, mutta
ei ole mallia .... miten voin tehdä sen?kaikki informations ja ehdotukset
ovat tervetulleita ..... Kuin etukäteen

Halusin myös tietää, RF tehovahvistimen osa voitaisiin käyttää luokan ja B-luokan ja niin on.such kuin fll177me, mgf2445a, jne., yleensä se on puolueellinen, koska luokkaan, jos saan käyttää sitä B-luokkaan, mikä tapahtui?

Transistorit ja C-luokan vaativat suuria ajaa valtaa.Siksi se kestää erityisesti suunniteltu transistori käyttää luokan C ja se tuottaa jo ole, jos yrität käyttää tavallinen luokka, B-tyypin transistori luokkaan C.

Transistorit suunniteltu C-luokan voi olla niiden puolueellisuus kasvoi toimia luokan B

Alentamalla toimivat luokan vähentää tehokkuutta ja näin ollen lisää lämpöä transistorin.Tämä on tarkistettava ennen suunnittelussa piiri.Luokka on enintään 50% tehokkaampi.Luokan B on enintään 67%.Jos olet toimivat vähemmän toimivalta vähentämällä ajaa ja pitää samalla jännitettä ja ennakkoluuloja nykyisten toimien tehokkuutta on vielä pienempi.
Last edited by flatulent on 25 syyskuu 2003 18:01, muokattu 1 kertaa yhteensä

tavallinen RF Power vahvistin, käyttöturvallisuustiedotteen ehdottaa, että se toimii tällä luokkaan, En voi käyttää sitä B-luokan muuttamalla puolueellisuudesta.
Se on ok?

Kyllä, mutta vääristää todennäköisesti suurempi.Luokan transistorit on yleensä suunniteltu hyvin säröytymätön tarvitaan multicarrier palveluun.

Aiotko transistori itse tai puolueellisia transistori on
sanomalla "Class A / B / C transistorit"?
Mielestäni se olisi liittyy lähinnä ennakkoluuloja kunnossa, eikä transistori itse.
Esimerkiksi luokka tarkoittaa sitä puolueellisuus transistorin työskennellä koko ajan ja B-luokan vain puoli aikana.

Comments?

Luokan kirjeen määräytyy johtuminen kulma, joka on tehtävä puolueellisuudesta ja ajaa.

Suunnittelu transistori on, kuten monet ja piirit, kompromissi välillä monet tekijät, jotka eivät voi kaikki olla paras samaan aikaan.

Transistori valmistaja on markkinat mielessä, että tarvitaan joitakin näistä paramaters on paras ja toiset vain hyvää.Parametrit, että on paras tulla tällä tavoin osittain luokan toimintaa.Esimerkiksi tehokkuus on pahin luokan A Lineaarisuus on paras luokka A

Yli 40 vuotta sitten hi jos vahvistimia käytetään lähinnä venttiilit / putket.Yksi piirre suunnittelussa on se, että suuren vallan käyttöön, 2. ja 3. harmoninen cannnot niin alhaiseksi samaan aikaan.Muuttaminen rakentaminen laite tekee saman tien, kun muut menee alas.Yksi valmistaja on suunniteltu "push-pull" putki, joka oli alhainen 3rd vääristymiä ja korkea 2nd vääristymiä.Kun käytetään Push Pull piirien 2. kustakin putkesta peruutettu, koska vaiheen ja koko vääristyminen oli vähäistä.Tässä on esimerkki laitteesta, joka olisi voitu käyttää millään tavalla, mutta on optimoitu yhdellä tavalla.

Hei,

Lue Steve Crisp kirja (MCU), vaikka olen oksa sitä.Voit oppia hyvin.

Terveisin,

Mimoto

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back