Miten synkronointiin kellot käynnissä eri taajuus?

G

gowrimaharaja

Guest
Miten synkronointiin kellot käynnissä eri taajuus?

Jos ero on pieni on mahdotonta synkronoida ne. Vai tarkoitetaan yhtä tämä taajuus voidaan hienosäätää ulkoinen signaali?

Kokemukseni on sinulle shoulde constrate on koodi. Sinun pitäisi porrastaa kaksi kellot.

käyttää kahta flops kuin synkronointi floppeja kun siganls ristin kello verkkotunnuksen toiseen kellon verkkotunnuksen. Näin varmistetaan, että signaalit on latche proeprly kanssa sekunnin kello. Samalla varmistetaan metastable (joka yleensä esiintyy näissä tilanteissa) aviodance.

Jos puhut noin kello järjestelmä receving tuottamat tiedot toinen asynkroninen kellon. Voit käyttää aynchronous FIFO. Jos vain yksi bitti kädenpuristus signaalin mukana, voit käyttää tason Synchronizer tai pulssi-Synchronizer. Nandy www.nandigits.com netlist Debug / ECO GUI tilassa.

Hei cheelgo Kyllä. GOF, Gates-On-the-Fly, on graafinen netlist Debug / ECO-työkalu. Olen yksi suunnittelijoista. Kerrothan, jos sinulla on kysyttävää. Thanks. Nandy www.nandigits.com netlist Debug / ECO GUI tilassa.

En todella ymmärrä kysymystä .. mutta olen samaa mieltä äänenvaimennin 3 .. Jos haluat synkronoida kellon sinulle hafta käyttää flopit ylittämään kellon verkkotunnuksen .. jelydonut

Synchroniser piiri käyttää välituotteena kahden floppeja (eri taajuuksilla). Tämä synchroniser piiri voidaan mallintaa kahdella salvat yksi mahdollistettu käyttämällä clk1 ja toinen on käytössä clk2. Myös muuttuja taajuus vaikuttaa sinun pitää aikarajoitus rajusti, jos toinen floppi on korkealla taajuudella kuin ensimmäinen.

Hei, Oikeastaan voi sanoa minulle, onko u työskentelevät leipää hallituksen tai synteesi segmentti EDA työkalu .. Joka tapauksessa konsepti ei ole turhaan optimze polku u on suunniteltu kahden flopit: Työkalun .. U ovat varoa komennot eivät kerro aion postia että. u voi käyttää synchroniser piiri muodostaa salvat .. mutta jus Seuraa polkua huolellisesti mukaan lukien kaikki mahdolliset yhdistelmä polkuja myös ja laskea ajoitus manuaalisesti ei rikkoisi perustaa ja pitää ajan .. osalta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back