Miten tarkistaa, onko yksittäinen piiri ei shorted

K

KamW

Guest
Hei

Minulla on kaksi yksittäistä piirejä.Olen HAKU ajatus, miten voisin tarkistaa, jos ei ole lyhyellä välillä.
Tietenkin se on helppoa ulkoisen ohmometer, mutta itse asiassa minun on kysyttävä UC yhdessä circiut jos ei ole lyhyellä kanssa toista.Molemmat circuts ovat optoisolated.

Ystävällisin terveisin
KamW

Ohm mittari on suositeltavin tapa, sinun on otettava uot kaikki ic:
n ja seuraa Kaavio tai ottaa IC:
n ja vaihtaa piirin päälle.Onnea

Hi prinsloo

ohm mittari se oli eräänlainen vitsi-itse olen tarkistaa reaaliaikaisesti jos on oikosulku.Yksi piiri on tarkistettava, jos se on shorted kanssa toisen, ja vielä olisi optoisolated barier välillä piirejä.
Jokainen idea?

KamW

Onko optocouler (oletan sen optocoupler kuten mainitsitte molemmat piirit ovat optoisolated) ainoa laite, joka yhdistää molemmat piirit?

Kyllä, aivan.Ja minun täytyy tarkistaa, jos se todella on vain yksi!
Kysymys on hyvin yksinkertainen, mutta ratkaisu ......

terveisin
KamW

Mielenkiintoinen kysymys ...Onko sinulla mitään käsitystä, mitkä ovat mahdollisia syitä, jotka johtavat oikosulku välillä circuit1 ja circuit2?

Kun mittari ja kaksi riippumatonta mittaus polku on extremally helppoa.Paljon yhteyksiä on ulkopuolella laatikkoon ...
Ongelmana on se, että tulokset measuremens ovat vääriä, kun on oikosulku välillä metriä

terveisin
KamW

Ainoa tapa havaita, onko kahden piirit ovat "shorted" yhteen sisällä piirien jos jonkin nykyisen virtojen välillä.Jotta tämä olla totta, on oltava paluukanavana varten nykyisen kahden lisäksi on "lyhyt".

Jos molemmat piirit eivät jaa mitään yhteistä, ja ne ovat täysin opto-eristetty, ei ole mitään keinoa havaita yhden "shorted piste välillä kaksi joko yksi.

Tilannetta olisi lukita itse on ikkunaton huone ja yrittää havaita, milloin joku on koskematta muuri ulkopuolelle talon - et voi tehdä sitä ilman joitakin tietoja tilan ulkopuolelta.

Kyse ei ole minkäänlaista yhteyttä citrcuits.Mielestäni muutaman Mohms olisi enought.Mutta mielestäni ongelma välttää tuhoutumisen yksi piiri, kun on olemassa suuri ero mahdollisuuksia niiden välillä.Olenko oikeassa?

Tietenkään ne eivät ole identtisiä.Yksi on UC kanssa mittari, ja toinen on vain mittarilla.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back